23.8.15

Een warm welkom en kopje thee




Ik wens je een warm welkom op mijn kleine plekje op het grote internet! Ik ben Klaartje, trotste eigenaar van Projekt 16.

Klaartje

Ik ben een Belgische vijftienjarige creatieveling met altijd een dot op mijn kop (hoofd), een vintage-fototoestellen-verzamelaar die  nogal nonchalant en lichtelijk Pinterest - Instagram verslaafd is. Ik heb een voorliefde voor Scandinavische stijl, creatief bezig zijn, de kleur mint en bloggen natuurlijk. 
In het dagelijkse leven houd ik me vooral bezig met school (als het geen vakantie is), kleding naaien, waterverven, heel veel boeken / tijdschriften lezen, mijn muur volhangen met leuke patroontjes, nagels lakken, fotograferen met mijn compacte camera of smartphone, juwelen maken, babbelen en nog zo veel meer. 

Projekt 16

Projekt 16 is een plek waar ik al mijn gedachten en ervaringen kan neerschrijven maar het is ook een plek waar ik mijn 'creatieve ziel' kan ontplooien, met vele leuke knutselprojecten of anders gezegd diy's. Dit alles met een kleurrijke touch. 

Misschien wekt de blognaam vragen op maar ik zal je uitleggen waarvan Projekt 16 vandaan komt.
Ik zie mijn leven als een groot project waar ik aan moet werken, met alle tegenslagen en leuke momenten. Projekt is Zweeds voor project (zie mijn voorliefde voor Scandinavië), de k verwijst ook naar mij, Klaartje.  Ik ben geboren op 16 oktober en rond die dag draait heel mijn leven, het is de dag waar alles op begonnen is, daar komt de 16 vandaan en misschien ook een klein beetje omdat ik dit jaar 16 word ;) . Zo is Projekt 16 ontstaan.

Ik wens je veel leesplezier op mijn blog!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14388795/?claim=hsnqrwupu5t">Follow my blog with Bloglovin</a>

12 opmerkingen :

  1. Wat is je naam echt goed doordacht (en ik was een beetje jaloers op het fantastische idee erachter hihi). Ik ben heel erg benieuwd naar je nieuwe blog en ben meteen fan!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je nieuwe blognaam echt top! Ik ben heel benieuwd naar al je artikels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je blognaam klopt helemaal, zo doordacht! En ook zo mooi! Ik ben heel erg benieuwd naar je volgende artikelen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede blognaam! Zweden is helemaal mijn land! Ben benieuwd naar je nieuwe blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier op je nieuwe blog! Ik ben benieuwd naar je artikelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er echt goed over gedacht, over je nieuwe naam! Hij is erg leuk! Ik volg je al op Instagram, en voor dat Bloglovin' probleem, sorry geen idee wat je eraan kan doen! Misschien eens een mailtje schrijven naar de verantwoordelijke? Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal eens proberen om een mailtje te schrijven, ik hoop dat ze me kunnen helpen.

      Verwijderen
  7. Echt heel leuke naam, goed over nagedacht! Echt superveel plezier hier met bloggen! Ik kijk al uit naar je artikels!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, je naam is super origineel! Echt tof bedacht! Ik houd ook zo van Scandinavië, hihi. Ik volg je al op Instagram. Wat gek van Bloglovin', misschien moet je eens een mailtje sturen? Ik ben echt al super benieuwd naar je komende artikels, het ziet er veel belovend uit!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke naam, echt tof dat je 'projekt' gebruikt in plaats van project :) Ik ben echt gewoon nu al weg van je nieuw blog -ik bedoel, alleen je layout is al geweldig!! Alleen wel echt jammer dat het niet gaat met Bloglovin' ik ben niet zo'n held op dit gebied, maar ik vind Britt's mailtip wel een goeie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg bedankt iedereen voor jullie lieve reacties allemaal! Ik waardeer dit echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ging net weer eens op je oude blog kijken, maar zag dat je bent gestopt en nu deze hebt. Leuke naam! En gefeliciteerd met je nieuwe blog :)

    BeantwoordenVerwijderen