31.8.15

De liefste award


Paar dagen geleden kreeg ik een verrassend maar leuk mailtje van Louise. Ze schreef dat ze me genomineerd had voor een liebster award. Dankjewel Louise! :)


De regels
vertel door wie je bent genomineerd
- beantwoord de 11 vragen die de persoon die jou genomineerd heeft bedacht
- verzin zelf 11 vragen 
- nomineer zelf 5 blogs onder de 200 volgers  
- laat de 5 blogs weten dat ze genomineerd zijn

1.Wat is je favoriete artikel op je blog?

Dat heb ik (nog) niet. Ik ga proberen om al mijn artikels met evenveel liefde te schrijven, zodat ik er geen favoriet moet uit kiezen.


2. Wat wilde je vroeger worden?

Ik wou zoveel worden, maar niet alles was even realistisch. Het ging van een fee tot een succesvolle interieurdesigner


3. Wat is je typische karaktereigenschap?

Nonchalant zijn. Ik vergeet zo vaak dingen en kan ook heel verstrooid zijn. Als je iets tegen me val ik soms uit de lucht. Creatief zijn is ook een typische eigenschap van mij.


4. Zing je soms onder de douche?

Ja, soms bewust soms onbewust, maar of je het zingen kunt noemen? Het is eerder kattengejank, zelfs mijn kater Kamiel zingt nog beter, haha.


5. Wat is de betekenis van je voornaam?

Klaartje betekent klaar, helder. Eigenlijk wel een mooie betekenis.


6. Wat is je grootste blunder die je ooit hebt gemaakt?

Dat was op het einde van het zesde leerjaar. Mijn school organiseerde een afscheidsshow omdat mijn klas naar het eerste middelbaar ging. We moesten allemaal een tekstje voorlezen om de persooneelsleden van de school te bedanken, toen het mijn beurt was las ik het tekstje voor van de vorige persoon. Toen ik besefte dat ik verkeerd was schoot ik in de slappe lach en iedereen moest lachen met mij, ik kon niet meer stoppen met lachen dus moest de juf mijn tekstje voorlezen. Alles is vastgelegd op beeld en foto. Het was een grappige maar ook een g├¬nante ervaring.


7. Wat staat er bovenaan op je wishlists?

Een spiegelreflexcamera. Ik zou zo graag een willen, ben er momenteel voor aan het sparen.


8. Wat is je levensmotto (of favoriete quote)?

'Positive mind, postive life, positive vibes.'


9. Waarom ben je met een blog begonnen?

Eigenlijk was het zonder reden, ik vind het leuk om teksten te schrijven en foto's te trekken van alles wat me inspireert en dit alles met mijn lezers te delen. Ik hoop dat ik met mijn blog mensen kan inspireren.


10. Wat is je favoriete recept?

Bananen-havermoutkoekjes. Heel simpel te maken en niet al te ongezond (als je er geen suiker aan toevoegt). Je moet 2 bananen pletten en er havermout aan toevoegen dan maak je hoopjes op je bakplaat en laat het een vijftiental minuten bakken in de oven. Et Voila de koekjes zijn klaar!


11. Wanneer schreef je voor het laatst een brief met de hand?

Ik denk zo'n 2 weken geleden. Ik wou een vriendin die in het ziekenhuis lag alles vertellen wat er gebeurt was tijdens dat ze in het ziekenhuis lag en ik dacht dat een brief wel een originele manier was om alles te vertellen.


Mijn vragen voor de genomineerden:

-Wat is het grappigste moment dat je ooit overkomen is?
-Welke tip zou je geven aan beginnende bloggers?
-Wat is je lievelingskleur?
-Mocht je 1 miljoen winnen, wat zou je er dan mee doen?
-Chocolade of vetersnoep?
-Favoriete hotspot?
-Hoe zie je je leven over 10 jaar?
-Wat inspireert jou?
-Waarmee kunnen we jou 's morgens wakker mee maken?
-Lievelingseten?
-Als het leven een sprookje was, welk sprookje zou je willen beleven, waarom?


Ik nomineer:


4 opmerkingen :

  1. De vragen heb je leuk ingevuld! Dankjewel voor de nominatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt leuke antwoorden gegeven op de vragen. Heel erg bedankt voor je nominatie! Ik ga direct aan de slag met een artikel over de award :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je naam heeft echt een prachtige betekenis! Hahah, die blunder is echt te grappig! Eenmaal ik de slappe lach heb, ben ik voor een kwartier vertrokken, hahah! Niet altijd even handig als dat in de klas gebeurd.... Leuk beantwoord!

    BeantwoordenVerwijderen