4.10.15

DIY: muurcollage

Ik kijk naar mijn muur en daar word ik spontaan vrolijk van. De kleurrijke printjes, afbeeldingen en patronen werken op je gemoed. Gisteren zag ik een leuke diy met vlinders in kaders en dacht dat dit ook wel een leuk idee zou zijn voor mijn muur. 
Ik besloot ook een poging te wagen maar dan op mijn eigen manier.


Benodigdheden
  • Kaders
  • Prentjes
  • Lijm 
  • schaar

Stappenplan
  • Zoek leuke patroontjes, prentjes, stofjes,..
  • Knip uit wat je nodig hebt.
  • Je kan je prentjes plakken op het bruine gedeelte van de kader of je neemt een leuk patroontje en dan plak je er een prentje op.
  • Sluit de kader met de prentjes ertussen
  • Hang je kader aan de muur of zet hem ergens neer





 Hebben jullie ook een muur vol met prentjes? Wat vinden jullie van deze diy?

7 opmerkingen :

  1. Wat een leuk idee! Ik heb wel fotolijstjes hangen, maar eigenlijk allemaal met foto's. Dit is ook heel schattig om te zien. :) Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah dit ziet er inderdaad heel erg tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er vrolijk uit! Zelf heb ik wel een prikbord aan mijn muur hangen, maar voor de rest niet echt iets. Dit is wel een leuk idee, nu nog enkele mooie kaders zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt onwijs schattig! Ik heb gelijk weer inspiratie opgedaan voor de ongebruikte lijstjes die ik hier nog heb liggen, thanks! :)

    BeantwoordenVerwijderen