12.10.15

Herfstvreugde

Ik adem uit en er komen wolkjes uit mijn mond. Het begint al wat frisser te worden en de avond valt. Alles wordt omgeven met een gouden gloed. Alsof de zon alles mooier maakt. Ondertussen denk ik wat de herfst zo speciaal maakt. Zijn het de kleuren? Is het omdat ik mijn meest comfortabele trui weer kan aantrekken? Of is het omdat alles wat gezelliger wordt? Ik weet het niet. Ik ervaar gewoon de herfstvreugde.




(Vorige week maakte ik een boswandeling met mijn papa. We hadden het perfecte moment uitgekozen om foto's te nemen met een gouden gloed a.k.a. golden hour.  Hier wou ik een foto trekken van een blaadje dat mijn papa liet vallen, het werd een foto met een 'artistieke' arm zonder blaadje.)








Wat vinden jullie zo leuk aan herfst?



13 opmerkingen :

  1. Mooie foto's! Ik vind foto's van de herfst leuk, maar dat is dan ook zo'n beetje alles. Ik heb het gewoon niet zo met de herfst

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het is normaal dat niet alle mensen herfst leuk vinden, soms vind ik het ook wat te grijs en te koud.

      Verwijderen
  2. Ah ja de geur van herfst is zó lekker! Mooie foto's heb je gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige herfstplaatjes! Ik vind het wolkjes-uit-mijn-mond-ademen een van de leukste dingen van de herfst. Daarnaast ben ik ook dol op de verkleurde blaadjes en hoe ik er van om binnen te zitten als het buiten echt herfstweer is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben blij dat er net iemand zoals mij enthousiast is over de herfst :) .

      Verwijderen
  4. Herfst is zo'n mooi seizoen. Ik hou vooral van alle kleurtjes die de bomen ineens krijgen. Die prachtige oranje, gele gloed

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de herfst bijzonder omdat je van die prachtige foto's kan maken van de natuur, net zoals jij deed! Alleen jammer dat het zo'n koud seizoen is, hahah!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Ik vind de herfst zo chill. Sweaters, geurkaarsen, bladeren op de grond, yesyes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie foto's! Ik vind de natuur altijd zoveel mooier worden. De rood/bruine bladeren die van de bomen afvallen, het mistige effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De herfst is ook echt mijn favoriet seizoen! Vooral de kleuren die je in het straatbeeld ziet verschijnen (van de vallende blaadjes) ;)

    BeantwoordenVerwijderen