22.11.15

Lichtgevend


Lichtjes, lichtjes, lichtjes.
Kerstlichtjes hebben iets sprookjesachtig, dat vind ik toch. Toen mijn nichtje vroeg wat ik allemaal op die fotografiecursus had geleerd, heb ik haar wat foto's laten zijn. Ze was onder de indruk van wat je allemaal met een camera kunt doen. Toen kwam ik op het leuke idee om een soort van 'fotoshoot' te doen met allemaal kerstlichtjes, parfum en kristallen. Ik vind dat deze foto's iets dromerig, sprookjesachtig hebben, zie hier het leuke resultaat.






Bedankt aan mijn nichtje om voor model te spelen.
Wat vinden jullie van deze foto's?

8 opmerkingen :

  1. De foto's zijn echt heel erg leuk! En wat leuk dat je dit met je nichtje deed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ze zijn echt leuk geworden je foto's! Echt gek hoeveel je bijleert van zo'n cursus! (: Ze hebben een mysterieus sfeertje. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk! Zo'n cursus moet echt geweldig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben echt gek op kerstlichtjes! Ik heb ze altijd om mijn bed hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liefde voor kerslichtjes. 's Avonds laat lig ik vaak nog eventjes met een kaarsje aan door Instagram te scrollen. Dat laatste is iets minder romantisch maargoed...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wie is er nu niet dol op kerstlichtjes? Leuk dat jullie een soort van fotoshoot deden! Het resultaat ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen