26.11.15

Plan B


'Een creatieve nieuwe wending', dat is de visie van plan B. 
Plan B is een try-out van tweedehands kledij, leuke stofjes, keramiek, accessoires en schilderijen van jonge kunstenaars. Echt heel leuk (dit vind ik toch).

Terwijl ik zit rond te snuisteren tussen al die leuke spulletjes kreeg ik een rood bitter vruchtendrankje aangeboden (heel lekker), je kon ook een lekker kopje stomende koffie verkrijgen maar vruchtendrankjes vind ik nu eenmaal lekkerder :) .
Ondertussen al mee neuriënd op de muziek bevind ik me hier echt in de 60's & 70's. Ik stel me voor hoe het zou zijn als ik in die tijd zou hebben geleefd. Zou ik dan staan dansen op de muziek terwijl ik een rood kleedje aanheb met een Peterpan-kraagje en grote knopen? Vreemde gedachtes en hypotheses die door mijn hoofd rondzweven.
Maar om tot één grote conclusie te komen van al mijn kletspraat en gedachtes: ik mocht foto's trekken van dit leuke evenement.
















Wat vinden jullie van zulke evenementen? 

15 opmerkingen :

  1. Die schilderijen op de eerste foto zijn zo mooi! Die zou ik graag eens in het echt zien. Ik ga meteen even opzoeken waar en wanneer Plan B nog eens is :) (Ik hoop zo dat het niet maar één keer was, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een leuk en sfeervol plekje. Ik zou er graag eens rondsnuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van zulke evenementen! Hiervan moeten er VEEL MEER komen! Ik ga ook eens gelijk opzoeken wanneer dit nog eens te beleven valt. Mooie foto's heb je trouwens getrokken!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, hoe gaaf! Wat zou ik graag eens naar zo'n soort event gaan. Echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf dat je naar een evenement bent geweest! Lijkt me super om zoiets te doen! Je foto's zijn erg leuk geworden, nu ben ik jaloers dat ik niet ben geweest! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kende het nog niet maar ik heb er al spijt van dat ik er niks van wist en dat ik niet kon gaan! :( Ziet er veel te gezellig uit, hihi, mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er een gezellig plekje uit! Mooie foto's ook! :) X Amber (thecomfycreative.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er super leuk uit, mag ik vragen waar dit was?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn tante had dit georganiseerd en dit duurde twee weekenden maar vorig weekend was het laatste weekend. Waarschijnlijk gaat ze dit in het voorjaar nog eens opnieuw doen, als ze dit nog eens doet zal ik de contactgegevens delen.

      Verwijderen