27.12.15

Illigale kunst

Aan een goed tempo rijden we het industrieel centrum van mijn gemeente binnen. Een briesje zorgt ervoor dat ons haar langs alle kanten vliegt. Ik denk goed na waar we moeten zijn en slaag er weer in om verkeerd te rijden. 
We keren ons om en vinden uiteindelijk de brug: een prachtig kleurenpalet met tal van mogelijkheden. We leggen onze fietsen aan de kant, ik neem mijn camera en oriënteer de plek. Het is hier de ideale plek voor streetstylefotografie. (Ondertussen was het ook nog golden hour wat een leuk effect gaf.)





Het grappige van zo een shoot  te doen is dat mensen je vreemd aan staren of direct weglopen om niet op de foto te staan. Wel grappig.
Ik vond het echt fijn en gezellig om een 'fotoshoot' te doen met Marie . (Als je dit leest dankjewel om voor model te staan!). 

Wat vinden jullie van deze foto's? Hebben jullie nog tips voor mij i.v.m. fotografie of heb je vragen?

9 opmerkingen :

  1. wat een combinatie die street style samen met het gouden uur, prachtig vind ik het! Kei mooie foto's heb je gemaakt Klaartje! Hetgene dat jij grappig vindt vind ik net het enge aan shoots doen, zo openbaar. Ik krimp altijd helemaal ineen als er mensen passeren, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is voor iedereen anders, ik vind het echt veel te grappig als iemand wegloopt om te voorkomen dat hij/zij niet op de foto staat. In het begin vond ik het ook erg onwennig maar ik vond het gewoon zo leuk om te fotograferen dat ik gewoon de omgeving vergat. :)

      Verwijderen
  2. De foto's zijn echt mega mooi geworden!! Echt een heel gaaf effect zo met die zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto's zijn echt leuk! Vooral die laatste is echt zo zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je een photoshoot deed! Dat wil ik echt al lang ook eens doen, maar ik weet niet wie ik als model zou moeten nemen... De locatie van je foto's is zó leuk met die graffiti op de achtergrond! Ik heb nog nooit mensen gefotografeerd, dus ik heb niet echt tips voor je. Al heb je dat zo te zien niet eens nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Je foto's zijn ook erg leuk. Vooral de achtergrond met al dat graffiti. X

    BeantwoordenVerwijderen