12.12.15

Sterrengefonkel


Kerstmuziekjes zweven door mijn hoofd en lichtjes neurie ik mee met de tekst in mijn gedachten. De heerlijke dennengeur dringt door mijn neus en ondertussen kijk ik naar al die mooie kerstversieringen in alle mogelijke kleuren en vormen. 
De lichtjes fonkelen in de kerstbomen als sterren en ik besef hoe fijn en gezellig de kerstperiode is.
( Deze foto's zijn in 2 verschillende winkels genomen. Wat ik zo leuk vind aan deze foto's is dat elk van deze winkels een andere stijl heeft, het geeft een mooi contrast. )




Winkel 1:








Winkel 2:















Wat vinden jullie zo fijn aan de kerstperiode?

15 opmerkingen :

  1. Oohh de foto's zijn heel erg mooi! Er is inderdaad een verschil tussen de twee winkeltjes, maar ik vind ze even schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste winkel is net wat warmer dan de tweede, maar het blijven onwijs gezellige kerstwinkeltjes, hihi. Kei mooie foto's Klaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah ik hou echt van kerst!! Fijne foto's dit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beide winkels verschillen inderdaad van elkaar, maar ze zien er beiden heel leuk en cosy uit! De kerstliedjes beginnen zich stilaan ook in mijn hoofd te nestelen! De gezelligheid is altijd het fijnst bij Kerstmis! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige en sfeervolle winkels. Alles past ook zo mooi bij elkaar. Ik vind al die lichtjes rond kerst zo leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie foto's... de kerstsfeer is winkels is altijd leuk om te zien.. wat ik leuk vind aan deze periode is de gezelligheid en met vrienden en familie zijn:D
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het samenzijn met familie en vrienden vind ik ook heel fijn.

      Verwijderen
  7. Ahh zo'n leuk kerstsfeertje! Ik hou er echt van om een beetje rond te lopen op de kerstafdeling van winkels, dat sfeertje is echt fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh, zo gezellig! Al die prachtige kerstversiering :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yaaayy kerst!! Super gezellige foto's :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit zijn echt mega mooie foto's geworden! Ik hou van dat sfeertje die je hebt vastgelegd <3

    BeantwoordenVerwijderen