17.12.15

Thee met babbelwater


Ik kijk uit mijn raam en zie hoe de wind stapels van donker grijze wolken wegblaast. De wolken vliegen aan een grote snelheid voorbij en blijven maar komen. Ik staar even naar mijn kopje thee en mijn gekke wollen bolletjeskousen, het enige wat ik nu wil is oftewel één zonnestraaltje of een sneeuwvlokje. Wanneer gaat dit bedroefde weer eens plaats gaan maken voor zachte vallende sneeuwvlokken? Ik snak naar winterwonderland, waar de zon de sneeuw doet glinsteren als kristallen.








Ik wil jullie op de hoogte brengen van iets. Sommigen onder jullie weten dat ik vorig jaar met mijn school op skireis ben geweest, dit jaar ga ik weer mee. Eindelijk weer de bergen zien met hun dikke laag sneeuw erop, alhoewel, de temperaturen zijn  redelijk warm voor volgende week wat het skiën gevaarlijk maakt. Het enige wat ik niet zo zie zitten is het vallen (ik wil niet al te veel vallen) en spierpijn ook hoop ik dat er goed gezelschap meegaat want als het geen toffe groep meegaat kan het wel de hele week in duigen laten vallen. Laten we hopen dat er toffe mensen meegaan. 
Wijze woorden: plezier maak je zelf. 
Ik moet jullie nog iets anders vertellen, ik heb een spiegelreflexcamera! 
Ik hou nu al van hem, liefde op eerste gezicht (het is mogelijk, haha). Het toestel dat ik heb is een Nikon D 3300, echt gemakkelijk, licht en niet al te groot. 

Wat gaan jullie doen deze vakantie?

10 opmerkingen :

  1. Wat een leuke foto's en ohh wat fijn dat je op skireis gaat gaan, vorig jaar ben ik ook gegaan! Ik verlang ook zo erg naar sneeuw en het komt maar niet.... Ohhh, een spiegelreflexcamera, wat leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, super dat je een spiegelreflex hebt! Leuk dat je op skireis gaat, ik hoop voor jou dat je niet te vaak valt en dat het een leuke groep is! Ik snak ook echt naar een sneeuwlandschap, maar dan vooral om het te kunnen fotograferen, haha! Van de vriestemperaturen ben ik niet zo fan! (;

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken het, met het skiën dat je zo hard afhankelijk bent van het weer! Best irritant, ik hoop dat het allemaal mee valt en dat de sneeuw niet al te papperig is! (: Ik dacht al dat je een nieuwe camera had ofzo, wat een verschil, hihi! Ik wil ook dolgraag een sneeuw momentje hebben. Maar ik vrees ervoor voor dit jaar..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb zelf één keer geskied toen was ik vijf, dus 't enige wat ik me ervan herinner is dat je een punt moest maken van je ski's (zodat je niet te hard ging i guess), dus ik ben zelf totaal geen goede skiër, maar het is wel heeeel leuk! En YAY voor je nieuwe camera, je ziet het verschil gelijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog nooit geskiied, maar het lijkt me gweldig! Heel veel plezier hoor en aaah een nieuwe camera, heel gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je weer mee gaat met die skireis! Ik heb zelf nog nooit geskied, maar het me erg leuk! En je hebt nu ook een spiegelreflexcamera! He ziet het verschil meteen, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had eigenlijk nog niet zo zeer door dat je nu een spiegelreflexcamera hebt, oeps. Met welke camera maakte je voorheen foto's? Heel veel plezier met skieën, lijkt me ook echt tof om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voorheen gebruikte ik een gewone coolpix. :)

      Verwijderen
  8. Dat lijkt me zo leuk om eens op skivakantie te gaan! Mijn moeder wilt alleen niet. ;( Wij gaan wel een paar daagjes weg, naar York. Ook veel zin in. Heeeeel veel plezier! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dankjewel! Jij ook nog veel plezier in York!

      Verwijderen