21.12.15

Vette plantjes


Eén, twee, drie, vier, vijf. 
Vijf  zijn het er. Ik staar ze aan en bewonder ze. Alle vijf in het groen. Het ene wat meer blauwgetint dan de ander. Sommigen wat gespikkelder dan de ander en de  ene wat scherper. Ik hou van die kleine vette plantjes (vetplantjes). 
Sommigen vinden het een nutteloze trend maar ik vind het geweldig. Deze plantjes brengen wat sfeer in je huis en het ziet er ook nog zo hip uit. (Dat vind ik toch.)
Zie hier mijn vetplantvrienden.









Wie is er ook zo een vetplantvriend(in)?

10 opmerkingen :

  1. Ze zijn prachtig! Ik wil er ook wel een paar in mijn kamer zetten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, die zien er super cute uit! Ik zou eigenlijk dolgraag naar de Ikea willen gaan deze vakantie zodat ik ook wat vetplantjes kan aanschaffen in een fancy potje, maar ik vrees er al voor. Maaaar, ik heb ondertussen ook al een stuk of 5 plantjes op mijn kamer, hehe. Veel te leuk gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne plantjes! Ik heb ze ook en stiekem toch wat leuker dan cactusjes ofzo. Je foto's zijn wel erg donker, of ligt dat aan mi j? Het heeft wel wat. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was eigenlijk de bedoeling dat ze een beetje donkerder waren, ik vond het een leuk effectje geven. :)

      Verwijderen
  4. Mooie foto's, hou wel van dat donkere. Mijn kamer staat vol met vetplantjes, I love it :)! Heb ze zelf in bekertjes/mokjes gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oohwat zijn ze schattig! Ik heb er ook zo'n drietal, maar na een halfjaartje heb ik misschien wat nood aan een vierde? Ik vind ze ongelooflijk leuk, alleen denk ik mn moeder niet hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben de enige plantloze blogger geloof ik. Ik twijfel nog een beetje of ik er een paar moet kopen of niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaah ze zijn zo schattig! Ik heb toevallig voor mijn verjaardag een vetplantje gehad

    BeantwoordenVerwijderen