3.1.16

Een geweldige ervaring met geweldige mensen


Ik zit op de trein en staar naar buiten. Ik zie landschappen, industriële centra en vele kantoorgebouwen passeren. Ondertussen luister ik naar muziek om mijn zenuwen wat te kalmeren, want ik weet totaal niet wat ik mij moet verwachten. Een bordje met Antwerpen Centraal kondigde aan dat ik moet uitstappen.


De hal van het centraal station heeft me altijd geïmponeerd, maar het doet me ook beseffen hoe klein wij als mens niet zijn. Ik loop de trappen af en ga naar de uitgang van het station. Er liep een meisje voor mij met kort blond haar en een blauwe Fjällräven Kånken. In mijn hoofd belde er een rinkeltje: Britt. Ik sprak haar aan en al snel bleek dat dit de juiste Britt was. We maakten snel kennis en samen liepen we naar de rest toe.
Daar stonden ze dan: LiseLobke & Helene, het was gek om iedereen in het echt te zien. 
We stelden onszelf voor en al babbelend gingen we samen naar de Exki om iets te eten en onze cadeautjes uit te delen. ( Ik kreeg super coole blauwe glitterkousen, douchegel en lippenbalsem in een potje in de vorm van een kat van Helene. Ik ben er nog steeds zo blij mee!) Na het eten gingen we naar een prachtig straatje vol met graffiti en naar het fotografiemuseum, het was echt een gezellige boel (veel foto's verzekerd).




 Omdat deze foto ook en duim verdiende (de duim is van Helene)


Even een moment stilte voor deze analoge camera's. Als je ook zo een liefhebber bent van analoge fotografie is het fotomuseum echt een aanrader.






Maar aan alle mooie liedjes komt een einde. Ik vond het een geweldige ervaring om al deze geweldige mensen te ontmoeten en ik hoop dat er nog een volgende keer komt.
O ja nog een gelukkig nieuwjaar!
(credits to Lobke voor mijn nieuwe profielfoto)

13 opmerkingen :

  1. Ik blijf het zo gek vinden dat je me gewoon had herkend, haha. (: Ben er wel blij om anders hadden we misschien beiden apart naast elkaar lopen naar Lobke, Lise en Helene zonder dat we het zelf doorhadden, haha. Ik vond het zooo leuk! ♥ Die nieuwe profielfoto die Lobke heeft geschoten is echt kei mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow klinkt als een onwijs geslaagde trip! Antwerpen is inderdaad heel mooi (en het station ook). De foto's zijn prachtig geworden!
    liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, er belde een rinkeltje :) Ik zie/hoor je dat al helemaal zeggen! De foto's zijn leuk geworden, en het was echt een superleuke dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was het inderdaad, zou het zo opnieuw willen doen! :)

      Verwijderen
  4. Ahh wat ziet 't er gezellig uit! En prachtige foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuke foto's! Was vast heel erg gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk om al jullie verslagjes te lezen! Ik Ven heel blij dat jullie elkaar ontmoet hebben. Klinkt heel raar, maar ik denk dat het gewoon de bloggersverbintenis is haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super geslaagd tripje dus! Heeft hele mooie foto's opgeleverd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze meeting-posts zijn zoo leuk om te lezen!! Echt heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een leuk verslagje! Ik kan nog altijd niet geloven hoe bijzonder die dag was! Dit moeten we zo snel mogelijk overdoen!! X

    BeantwoordenVerwijderen