19.1.16

Een hopeloos verlangen naar de lente

Roos of wit? Ik kan niet kiezen. In de winkel paradeer ik met aan de linkerkant een roze schoen en aan de rechterkant een witte schoen. Wit is neutraal maar roos is toch nog net iets anders. De geboren twijfelaar neemt het van mij over. Ik kijk naar mijn mama en zij geeft mij de allesbeslissende blik. Het worden de roze.





Ik ben echt blij met mijn nieuwe schoentjes (ik vind ze zo wijs!). Het liefst zou ik ze nu willen aandoen maar met deze vrieskou gaat dat niet. Ik denk dat dan mijn tenen er af zouden vriezen. Geduld wordt beloond zeggen ze.

Hoe houden jullie je warm tijdens deze vrieskou?

12 opmerkingen :

  1. Ze zijn zo mooi! De roze zijn inderdaad net iets anders, hihi :) Oh, ik hoop dat het snel weer wat warmer wordt, ik heb zo'n hekel aan winterkleren...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb sinds gisteren heerlijk warme, gevoerde schoenen die mijn voetjes en enkels lekker warm houden! Mooie schoenen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zijn ze! Toch heel veel lov voor roze, wit wordt ook zo snel vies. Jammer genoeg. Ik draag maar gewoon elke dag m'n Uggs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke schoenen! Een keer iets anders dan wit. Ik waag me nog niet aan sneakers, geef mij nu maar een paar warme laarsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, wat leuke schoenen! Het is weer eens wat anders, roze! Leuke foto's maakte je er ook van, zo met dat bloemetje bij (is het een tulp? Ik ben niet echt een expert op vlak van bloemen, haha!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ze zijn zoooo leuk! Vooral dat roze maakt het net dat tikkeltje leuker dan die witte die je overal ziet. Ik trek mijn warmste schoenen, warme sjaal, handschoenen en een warme muts aan, je wilt echt geen twee keer een half uur op je bus staan wachten! Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige schoenen, hoe combineer je roze dan? Ik zelf had denk ik dan voor de witte gekozen, misschien omdat ik iets van 20 paar schoenen heb en ik nog geen witte heb hahaha. Ach, alles komt op zijn tijd. Ik vind de schoenen trouwens wel echt supermooi! Heel subtiel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind je schoene echt super leuk! Vooral ook leuk en vrolijk voor de lente alvast.... ;)
    Isabella xx

    http://isafashionebella.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. "ze zijn zo wijs!" dat woord neem ik nu soms onbewust van je over, haha. Ze zijn ook echt wijs, woah! Zo'n kleurtje zou ik nooit durven nemen, maar i like it! Zal je geweldig staan. Nog een paar maandjes wachten en je kan met die beauties rond paraderen, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat word ik vrolijk van de lente kleuren en wat een mooie schoenen heb je gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze ook erg tof, onwijs leuk kleurtje en inderdaad weer eens iets anders dan standaard kleuren als wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave kleur! Ik kan niet wachten tot de lente, alhoewel ik al heel erg dankbaar ben dat deze winter niet zo vreselijk koud was, geen pakken sneeuw etc.

    Liefs joelle

    BeantwoordenVerwijderen