12.1.16

Hotspot•LILY


Recht voor mijn neus staat één van de leukste winkeltjes van Oostende. Een overweldigend enthousiasme overlaad me en ik heb de drang om naar binnen te stormen en heel de winkel leeg te kopen (ook al heb ik daar niet genoeg centjes voor). Ik duw de deur vooruit en ik word gewoon vrolijk, dat heb ik nu eenmaal met winkeltjes die helemaal "mijn stijl" zijn. Mijn ogen weten niet waar eerst te beginnen, want alles is zo mooi.






















Al een paar jaar ga ik naar Lily. Ik vind de kleren, schoenen, spulletjes (gewoonweg alles) zo mooi. Het is niet alleen omdat ze Scandinavische dingen verkopen maar alles komt gewoon mooi tot zijn geheel. Onder het land van de BV's is het precies ook bekent. Er is (ook) een winkel in Mechelen waar Jani Kazaltzis opnames maakt voor zijn blog en eergisteren was ik  in de winkel in Oostende en toen zag ik Ella Leyers. Echt waar.

Het is zeker de moeite om naar Lily te gaan als je eens in Oostende bent. Opgelet, je moet goed kijken want het is in één van de zijstraatjes van de winkelstraat (Hertstraat 6). Voor diegene die niet in Mechelen of Oostende geraken, ze hebben ook een webshop (KLIK!).

Wat vinden jullie van dit winkeltje? Kenden jullie het al?

13 opmerkingen :

  1. Wat een enorm schattig winkeltje. Ik ga nu naar de webshop want het zijn ongelooflijk mooie foto's en producten. Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb ik ook zo vaak! Dan zie je zulke leuke dingen dat je ogen helemaal gek worden. Maar wat een pretty spulletjes hebben ze zeg! Ik wil dat winkeltje ook hier in de buurt. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb ik ook zo vaak! Dan zie je zulke leuke dingen dat je ogen helemaal gek worden. Maar wat een pretty spulletjes hebben ze zeg! Ik wil dat winkeltje ook hier in de buurt. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh DIT ZIET ER ZO LEUK UIT!! De kleren, het interieur, alles eigenlijk (net als jij al zei, maar ja!) En je foto's zijn ook echt supermooi, echt!! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh, wauw! Zo gezellig (cactussen in de winkel, hallo), en zoveel moois! Ik ga meteen eventjes in hun webshop kijken :) Die schoenen zijn ook zo geweldig! Doen me een beetje denken aan het paar dat jij aanhad naar het fotomuseum :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan het dat je schoenen die je aanhad op de meeting vandaar komen? (Ow oeps, ik zie nu net dat Lise exact hetzelfde vroeg, oeps.) ZO'N MOOIE FOTO'S KLAARTJE! Ik vind ze 'wijs'. ; ) Ik wist trouwens niet dat Jani een blog had, heb je een linkje? (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha neen, mijn schoenen komen van Torfs ;). Dit is de link van Jani zijn blog/website: http://www.janitv.be/ .

      Verwijderen
  7. wat een fijn plekje! die schoenen zijn echt prachtig..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw wat ziet het er leuk uit! Als ik eens in Oostende ben wil ik er zeker naartoe gaan. De kleren lijken me echt prachtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dit is dus een winkel waar ik heel mn instagram feed mee kan vullen hhahah super cute x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een leuke winkel!! Het ziet er mega gezellig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo'n leuk winkeltje he! Ik zit op school in Mechelen en heb er onlangs kei leuke spulletjes gekocht. Hoewel ik de winkel in Oostende ook wel altijd graag bezoek ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mag ik dit alsjeblieft allemaal zo in mijn slaapkamer neerzetten haha. ZO tof! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen