13.2.16

Boheemse tuinen en blogsferen

Ik kijk door het venster van de trein en zie dat ik ben aangekomen aan Antwerpen Centraal. Ik stap uit en ga richting de trappenhal. Ik bedenk me telkens opnieuw hoe mooi het station van Antwerpen Centraal is. Geconcentreerd loop ik de trappen af en ik zie in de verte twee meisjes staan: Lise en Helene. Ik was blij ze weer te zien en later sloot Britt zich bij ons aan en konden we vertrekken. Het beloofde weer een gezellige dag te worden. (Helaas kon Lobke niet mee omdat ze ziek was)


Wat we hebben gedaan in een notendop: urban outfitters bezoeken en wat gek doen - iets eten in de Exki - kringloopwinkel bezoeken - botanische tuin bezoeken - shoppen in forever 21 - warme chocolademelk drinken (helaas moesten we al afscheid nemen van Britt dus kon ze niet mee iets gaan drinken) - afscheid nemen van elkaar.
Dit alles resulteerde in een leuke hoop foto's:






















Ik vond het weer bijzonder gezellig en wanneer ik  naar deze foto's kijk krijg ik weer een lach op mijn gezicht. Zeker voor herhaling vatbaar.

12 opmerkingen :

  1. Inderdaad zeker voor herhaling vatbaar! Het was zo leuk. En je foto's zijn zo mooi geworden allemaal! Mag ik een foto die je van mij hebt gemaakt gebruiken om bij het 'over mij' stukje te zetten van mijn blog? Ik zal erbij zetten dat jij hem hebt gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weeral zo'n prachtige foto's!!! Moet heel gezellig geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG die ene spontane foto van mij is ZO tof, wow, de eerste keer dat ik vind dat ik er een beetje deftig op sta, haha. (: Het was echt kei tof en ik hoop nu echt dat ik de volgende keer tot het allerlaatste kan blijven. Je foto's hebben trouwens echt een kei mooi en fijn sfeertje, woah!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie foto's!! Ze hebben echt een analoog sfeertje, wat ik prachtig vind. Het was vast erg gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, zo'n plek-vol-plantjes is natuurlijk perfect om met een stelletje bloggers heen te gaan! :) Ziet er zo leuk uit! En JA, een analogesfeertje, echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat is dit leuk om te lezen! Jammer dat ik er niet bij kon zijn!! Je hebt echt hele leuke foto's gemaakt! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat zien de foto's er mooi uit! Ik krijg echt al zin in een volgende meeting haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's! Lijkt me een leuke dag geweest! ;)

    XOXO
    http://prettysmileps.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah leuke foto's! Ziet er uit als een geslaagde dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat jullie weer hadden gemeet! Super fijne fototjes. X

    BeantwoordenVerwijderen