2.2.16

DIY: Artistiek rommelkastje



Al starend kijk ik naar mijn plantjes. Ik realiseer me hoe grappig het is dat een plantje je zo gelukkig kan maken. Tevreden kijk ik naar mijn rommelkastje.

Afgelopen week kreeg ik een creatieve uitbarsting (het was lang geleden). Ik maakte een planten/rommelkast. Het is echt super handig om er alles in te droppen zoals bijvoorbeeld je parfums, pilletjes, plantjes, ...
Benodigdheden:
  • Kastje met vakjes
  • plantjes
  • prulletjes (maakt niet uit wat het is, het kunnen foto's zijn, beeldjes, parfums,...)

Wat te doen?
Eigenlijk is het zo simpel.
In de vakjes van je kastje steek je gewoon alles wat jij leuk vindt. Geen rekening houden met composities. Drop gewoon vanalle spullen in een vakje. Maak een mooie chaotische hoop van leuke dingen.





Voila en hier is je mooie artistieke rommelkast. 
Hebben jullie ook zo een rommelkastje?

17 opmerkingen :

  1. Wat gaaf! Het staat ook zo leuk en lovv voor dat letterypeje. ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuk kastje! En je foto's, om verliefd op te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er zo leuk uit! En wauw, echt professioneel mooie foto's gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kastje! En je foto's zijn zeer mooi Klaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, zo mooi Klaartje! Hoe toevallig ook dit, ik heb ook vandaag wat online gegooid met 'artistiek' en in tutorial vorm, vond het wel grappig. Ik heb helaas niet een 'open' kastje dus tja, maar hoe leuk zijn je cactusjes?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind de cactusjes ook echt leuk, onlangs heb ik weer een vetplantje gekocht. Mijn collectie is weer wat uitgebreid.

      Verwijderen
  6. Ahh wat een leuk kastje!! Leuke spulletjes ook, haha :D Ziet er goed uit! Onze rommelkastjes zien er niet zo mooi uit helaas :-P

    - Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat is echt superleuk! Jammer dat ik niet zo'n kastje heb, anders had ik het gegarandeerd ook gedaan en die foto's zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een leuk projectje! Ik zou het kastje zo van je willen overnemen en een plaatsje geven in mijn slaapkamer, maar ik weet niet zeker of jij dat wel zou waarderen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er echt supergezellig uit allemaal. Liefde voor de cacti's.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh dat is echt heel schattig !!! Vooral die cactussen, spijtig dat ik niet zo een kastje heb maar ik denk dat ik het misschien is ga wagen om er een te kopen. Echt een super leuk bericht!!!! xxx Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh hij ziet er echt enorm leuk uit! Door de verhuis moet ik mijn plekje nog in mijn kamer vinden en is het momenteel wat rommelig.. maar die leuke idee wil ik zeker verwerken!! <3

    BeantwoordenVerwijderen