9.2.16

een bijzonder meisje


Er zijn zo van die mensen waar je naar opkijkt. Ik heb ook zo iemand. Die persoon is Rani. Rani is mijn voorbeeld. Ze heeft me geleerd dat je moet genieten van de kleine dingen. Dat je dankbaar moet zijn. En dat je moet vechten voor wat je wilt en nooit de moed mag opgeven. 
Dankjewel daarvoor.


Rani heeft al een lange weg moeten afleggen, plots deze zomer kreeg ze problemen met haar hart en veranderde haar hele leven. Maar Rani kennende is een doorzetter en gaf de moed niet op. Ik ben enorm trots en fier op haar.  Rani je bent een bijzonder meisje. (en een topmodel!)
Ik heb Rani dus letterlijk in de bloemetjes gezet en een fotoserie gemaakt. 






Vergeet niet om je vrienden te helpen in goede en kwade dagen. Je vrienden zijn belangrijk. Dit was een boodschap dat ik even wou meegeven.


12 opmerkingen :

  1. Oh, ik krijg er helemaal kippenvel van als ik dit zo lees. Ze moet onwijs dapper geweest zijn om dat allemaal te doorstaan! Prachtige fotoserie dit Klaartje! ( :

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat dapper dat ze dit allemaal moest doorstaan. Lief om haar in het zonnetje te zetten hier. Mooie foto's zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die laatste boodschap is prachtig, en zo moedig van haar! De foto's zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dankjewel voor je mooie en lieve woorden! Door deze woorden zal ik nooit opgeven! Je bent geweldig! ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, prachtig... Niet alleen de foto's, maar ook je woorden zijn echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super lief! Ik krijg kippenvel van je artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat mooi dat je dit hebt gedaan! De foto's zijn echt onwijs leuk! En het zijn net in die donkere dagen dat je weet op wie je écht kan rekenen.. en dat moet je zeker koesteren! Mooi, Klaartje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooie foto's en een prachtig meisje! hopelijk gaat het nu al wat beter met haar. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gezegd, ik ben behoorlijk onder de indruk door je woorden. Hele mooie boodschap.

    BeantwoordenVerwijderen