20.2.16

Geluk in kleine hoekjes



Ik ga naar het vitrinekastje in de hoek van de kringloopwinkel met de hoop om iets leuks te vinden. Ik grabbel wat tussen de juwelen maar het enige wat ik zie zijn kettingen en armbanden met plastieken kralen, niets bijzonders. Totdat ik iets sierlijks zie liggen in mijn ooghoeken. Ik pak het vast en bestudeer het armbandje. Zilveren sierlijke kronkels leidden tot het midden naar een edelsteen, ik vermoed dat het een tijgeroog is. (Natuurlijk heb ik het armbandje gekocht.)





In de kringloopwinkel/ tweedehandswinkel kun je zoveel leuke dingen vinden. De trui die ik bv op de foto aanheb is trouwens van de kringloopwinkel in Antwerpen. Tijdens de blogmeeting heb ik hem daar gekocht. Het is de meest comfortabele warme trui ooit! :)

Wat ik zo leuk vind aan dingen die tweedehands zijn is dat je ze op jouw manier een tweede leven geeft. Je geeft het toch nog altijd iets van jezelf mee. 
Kopen jullie soms tweedehands?

9 opmerkingen :

  1. Wat een aparte mooie armband! Ik koop haast nooit wat tweedehands eigenlijk. Moet ik echt eens doen, want er kunnen zulke leuke di dingetjes tussen zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie, mooi zeg!! En die trui ziet er echt uit als de beste ik-kruip-weg-en-lets-be-cozy-trui evah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die armband is zo mooi! Uit welke kringloopwinkel komt hij? (Ik ben altijd op zoek naar nieuwe, hihi) Ik heb toevallig net de broek aan die ik tijdens ons uitstapje kocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kei tof dat je die broek aanhebt, hij is echt mooi! Mijn armbandje is van de kringloopwinkel in destelbergen.☺

      Verwijderen
  4. Oh wat mooi! Net zoals je trui, die ziet er echt gezellig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa, je kei mooie trui! Ik heb alleen nog maar een analoge camera en een typmachine gekocht, tweedehands. maar je hebt echt gelijk, het geeft een zalig gevoel om te weten dat je dat spulletje nog een keertje laat leven. ( : Hoe mooi is je armbandje trouwens ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig armbandje!
    En kringloop/tweedehands winkels zijn inderdaad super fijn.
    Ik kocht laatst ook een trui bij het Kaufhaus, en ik kan er wel in wonen
    zo fijn is dat ding. heel herkenbaar.

    liefs joelle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kaufhaus ken ik niet, ik ga het eens opzoeken.☺

      Verwijderen
  7. Ik heb eigenlijk nog nooit iets tweedehands gekocht oeps. Dat moet ik echt snel een keer doen want wat heb jij leuke dingen gekocht! Die armband is echt leuk en je trui ook!!

    BeantwoordenVerwijderen