16.3.16

Een nieuw projekt


Ik tokkel op mijn toetsenbord, een snel knetterend geluid dat overstemt.  Ik ben diep geconcentreerd en ben bezig met de laatste puntjes op de i. Ik slaak een zucht. Staar even naar buiten en met een tevreden blik kijk ik terug naar mijn scherm. Het is af.


Mijn blog, Projekt 16 is een plek waar ik al mijn gedachten en ervaringen kan neerschrijven maar het is ook een plek waar ik mijn creatieve ziel kan ontplooien. In de loop der tijd ben ik dit dan ook echt gaan doen . Mijn blog heeft me aangezet om uit mijn comfortzone te komen. Ik leerde daardoor nieuwe mensen, plaatsen, ervaringen en nog zo veel meer ontdekken. Mijn liefde voor fotografie is daardoor gegroeid en ondertussen is het een echte passie geworden.
Ik vond dat ik dit 'projekt' moest uitbreiden. Ik vond dat ik iets moest doen met mijn fotografie en toen ontstond P16f: Projekt 16 fotografie, een plek waar al mijn fotoprojecten staan. Het is een plek waar mens en natuur in beeld samenkomen. Het is mijn kijk op de wereld.
Laat het nu die kijk zijn op de wereld die ik graag met jullie wil delen. Het is ook een plek waar ik mijn evolutie kan bekijken en herinneringen opnieuw kan beleven.


Ik hoop dat jullie eens een kijkje nemen.
Hier is de link (klik!)
Je kan p16f ook volgen op bloglovin 

10 opmerkingen :

  1. het is onwijs tof!
    ik ga je gelijk volgen, ben erg benieuwd

    kus joell

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je nieuwe project is echt zot mooi! Wauw! Ik ga je meteen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh wat leuk!! Stiekem had ik 'm al gezien (de link stond al bij je blogger-profiel bij 'jou blogs'), maar ik wist nog niet precies wat het was. Het klinkt in ieder geval veelbelovend, en de layout is prachtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oke, nu wil ik echt meteen kijken. Knap hoe je dit allemaal zal gaan combineren, hihi. Je hebt een nieuwe volger erbij! (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dankjewel, het heeft veel moeite gekost maar ik ben super blij met het resultaat. :)

      Verwijderen
  5. Wat gaaf <3 De site ziet er zo pretty uit. Natuurlijk volg ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh, je nieuwe project is echt onwijs mooi! Ik ben er nu al wat verliefd op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel allemaal voor jullie lieve reacties! Dit motiveert me nog meer. :)

    BeantwoordenVerwijderen