28.3.16

Gentse Cabaretianen

Soms moet je eens ronddraaien en je omgeving in je opnemen. Even je ogen sluiten en daarna je ogen  weer de kost geven. Dan leg je het moment vast en koester je het.


Onlangs mocht ik meelopen met Wouter (een fotograaf) om eens een kijkje te nemen, hoe een shoot in zijn werk gaat. Terwijl hij de mensen aan het fotograferen was, mocht ik sfeerbeelden trekken. Een prachtige ervaring die ik met jullie wou delen. 
Locatie: Gent. 
Onderwerp: Cabaret voor de Gentse feesten.
















Het was echt een hele leuke en unieke ervaring + ik heb meegereden in een cabrio wat ik stiekem wel heel cool vond (spijtig dat ik mijn zonnebril niet mee had, haha).
PS: herkennen jullie wie ze nadoen?

7 opmerkingen :

  1. Zooo'n mooie foto's! Wat een leuke sfeerbeelden ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof om met zo'n heuse professionele fotograaf mee te lopen! Heel cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat tof zeg, je hebt megamooie foto's gemaakt! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's! Ze hebben echt zo'n tof, gezellig sfeertje! en wat gaaf dat je mee mocht kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik herken ze niet nee, maar woow wat een beelden en wat een ervaring dat je mocht opdoen! Hoe heb je je foto's bewerkt wat wowie, ZO MOOI! Ze hebben een kei fijne sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt heel tof! mooie foto's
    heb je gemaakt.

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen