31.3.16

Gevonden: Himmeli hangers


Ik lig op mijn bed en kijk naar boven. Mijn ogen draaien mee met de richting van de hanger. Ik word er wat duizelig van. Ik sta op, hou de hanger wat tegen zodat het stopt met draaien. De avondzon valt binnen in mijn kamer en haar gouden stralen reflecteren op de hangers.

Het heeft lang geduurd vooraleer ik ze gevonden heb, de himmeli hangers die je overal op Pinterest tegenkwam. Eindelijk heb ik er zelf 3 kunnen bemachtigen. Ze zijn van het merk Umbra (misschien kennen jullie het?). Ik ben alleszins heel blij met mijn aankoop. Juist nu nog van die plantjes vinden om erin te leggen. :)











Wat vinden jullie van deze geometrische hangers?
Hebben jullie er zelf ook?

13 opmerkingen :

  1. Oh, wat zijn ze leuk! Waar heb je ze precies gekocht, als ik vragen mag? Ik vind 't tof voor in m'n studentenkamertje volgend jaar :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze gekocht in een winkeltje in Lokeren: Sublime daar verkochten ze deze, maar ik denk dat dit voor jou nogal ver is aangezien je in Nederland woont, dus heb ik even eens op hun webshop gekeken en raad eens je kan ze kopen via internet, hier is de link: http://www.umbra.com/eur/wall-decor/wall-art/prisma-wall-decor-brass . Je kan ze kopen in goud, zilver of rosé. Hopelijk ben je hier wat mee met mijn rommelige uitleg. :

      Verwijderen
  2. Ahhh die zijn zo leuk!! En jaaaa gaaf met zo'n plantje erin! Mooie foto's ook, vooral die waar je er een ophangt, heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ze zijn echt super leuk!!! Zonder plantje zijn ze ook al super! En spijtig genoeg heb ik er geen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit zo gaaf het past alleen gewoon niet echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, ik wil deze ook al zo lang! Ik ga gelijk kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooh deze zijn zo tof! Ik wist niet dat het echt gebruikt werd om op te hangen en plantjes in te steken. Ik was vandaag nog in Lokeren, spijtig dat ik het nu pas lees! ; ) Kei toffe foto van hoe je er eentje vasthangt, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit vind ik echt super tof! Heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ze zijn onwijs gaaf! Bij de blokker hebben ze ook hele mooie met glas erin.
    Ik heb ze zelf niet omdat ik op mijn kamer niks op het plafond kan hangen..
    over een paar maanden ga ik verhuizen, en dan hangt mijn hele plafond vol haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat heel cool, ik hou van deze trend!

    BeantwoordenVerwijderen