14.4.16

3 geweldige dagen met 3 geweldige meisjes


De wind suist in mijn oren en de eerste lentezonnestralen branden op mijn huid. Ik adem in en uit en hoor mijn hart kloppen. Ik kijk naar voren en zie daar mijn drie beste vriendinnen fietsen, we fietsen het eindeloze landschap in, waar de horizon de lucht noch de grond raakt. We verlaten al lachend eerder betreden wegen waar mooie momenten zijn gemaakt en worden bewaart.

Mijn ouders waren drie dagen op weekend (ik mocht niet mee) en ik kwam op het geniale idee om al mijn vriendinnen uit te nodigen. Met argumenten zoals 'we moeten leren om zelfstandig te zijn' en 'ik kan toch koken' kon ik mijn ouders overhalen om mijn vriendinnen uit te nodigen. Het waren een van de drie beste dagen van mijn leven. We hebben zoveel gelachen, gebabbeld en zoveel mooie momenten gemaakt.
Ik wil graag die momenten met jullie delen en ideetjes geven wat jullie allemaal met jullie vriendinnen kunnen doen als jullie eens samenkomen.

1. FOTOSHOOT!
Neem je camera bij de hand zoals een echte fotograaf en laat je vriendinnen poseren. Lachen-gieren-brullen gegarandeerd.




 Natuurlijk moeten er ook groepsfoto's genomen worden! Kom dus vanachter die camera. 


2. SAMEN KOKEN
Zet die koksmuts maar op en maak samen een heerlijk gerechtje. Wij maakten Pasta Carbonara. Simpel en lekker!




3. GAAN FIETSEN
Stippel samen een route uit (of niet) en ga op avontuur. Tijdens het fietsen ontdek je veel nieuwe plekjes bv. om te picknicken.


4. PICKNICKEN
Na een lange fietstocht is het altijd leuk om een tussenstop te nemen. Drop koeken, water, snoep in je tas + neem dekentjes mee om op te zitten en ga samen picknicken op een gezellige plek.




5. GENIET
Geniet vooral van het gezelschap, dit zijn momenten om te koesteren.

10 opmerkingen :

  1. Super leuke post dit! En wat zijn die foto's leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige ideetjes! Heel leuk zo om met je vriendinnen te doen ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awh wat leuk zeg, die foto's zijn zo mooi! Hele fijne post dit<3 X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn zo'n weekend met je vriendinnen! Je foto's zijn ook al zo mooi, vooral met dat bloemen printje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh wat ziet dit er uit als een fijn weekend! Zo'n leuke post! Ik blijf die flowercrowns zó tof vinden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk om te lezen :) De foto's zijn echt mooi geworden, en je hebt ze echt leuk bewerkt met die bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook net je fotografie website ontdekt, en wat is die mooi zeg! Zo professioneel!

      Verwijderen
  7. geweldig! Wat een fijne vrolijke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zalig, geweldig idee! En die bloemetjes ertussen, geniaal! ( :

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je de foto's mooi bewerkt! Echt heel leuk gedaan! Je weekend klinkt ook als een geslaagde dag!

    BeantwoordenVerwijderen