16.5.16

Londen voor een dummie


Met veel enthousiasme stap ik uit de bus. Ik neem de nieuwe omgeving in me op.
Andere geuren, andere kleuren, andere cultuur.
De lucht kleurt wat grijs en een stevig briesje zorgt ervoor dat ik kippenvel krijg. Het is toch anders dan dat ik me had voorgesteld, Londen. En als het anders was dan dat ik me had voorgesteld is dat iets positief voor mij. Het is een begin van een nieuw avontuur. Dit is Londen.






Ik heb een paar foto's uitgekozen van de honderden die ik genomen heb. Soms zeggen beelden meer dan woorden. Ik wil een bepaald beeld van Londen weergeven aan jullie. Londen is echt een prachtige stad dat bruist van geuren, kleuren en culturen. Ooit ga ik zeker nog eens terug want eigenlijk zijn drie dagen veel te kort.

Zijn jullie ooit al eens naar Londen geweest?

7 opmerkingen :

  1. Superleuke foto's die inderdaad heel goed de sfeer van Londen weergeven. Londen is mijn favoriete stad en ik ga er dan ook (bijna) elk jaar eens heen, meestal rond de kerstperiode. Mag ik weten waar die tweede en derde foto (die met die roos en dat huisje) en die erna (een museum, waarschijnlijk?) genomen zijn? :) Altijd leuk om nieuwe dingen te ontdekken :D

    http://lafinesseblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De roos kwam ik tegen toen we terugkwamen van de Sint - Paul's Cathedral, het huisje was aan Borrow Market en het Museum dat je ziet is van The National Gallery of Art. :D

      Verwijderen
  2. Prachtige foto's, ik zou nu ook zo graag in Londen zitten ik ben er echt nog nooit geweest...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauww, wat zijn je foto's prrrachtig mooi! Londen ziet er zo fijn uit! Lekker creatief & avontuurlijk :) Ik ben er één keertje geweest, maar heel kort, 'n beetje sightseeing, dus big ben, londen eye, M&M store, ya know it. Het lijkt me super tof weer eens te gaan, alleen dan meer naar het Londen van deze foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een prachtige foto's! Ik hou van Londen, het is daar zo mooi.Ik droom helemaal weg. Nu wil ik er weer heen, hihi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie foto's! Ja, ik ben al eens naar Londen geweest maar ik was toen nog zeer klein.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW, die kettingen met zonnebloemen, zalig! En wat een prachtige foto's, ik hoop dat ik ooit die stad ook eens kan bezoeken. ( :

    BeantwoordenVerwijderen