28.6.16

Mijn eerste soort van expositie


Wanneer je naar een paar maanden werken en het bedenken van hersenspinsels je je eindresultaat ziet is dat natuurlijk een gevoel van zelfvoldaanheid. Ik was blij en ik was trots. 


Een paar maanden geleden vroeg mijn tante me om bij haar volgende editie van plan b zelf wat werken te tentoonstellen. Een beetje verbaasd stemde ik in met het idee. Ik tussen die kunstenaars met veel meer ervaring qua kennis en jaren en ik en meisje met een camera met een paar maanden ervaring en meestal niet weet wat ze doet.
Nu is het moment aangebroken, ik heb mijn werken al naar daar gebracht en woensdag ga ik naar het eindresultaat van de hele compositie aan de muren zien en de werken van de andere kunstenaars zien. Sowieso komt er hier een artikeltje over met een overzichtje van alle werken. ;)

10 opmerkingen :

  1. Wat gaaf! Jij hebt ook sowieso wel veel ervaring hoor!! Niet zo onzeker zijn over jezelf! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat ontzettend mega gaaf. Ik heb d'r geen woorden voor, hihi. Ik weet zeker dat jouw werk daar straks aan de muur hangt te shinen en dat iedereen denkt dat je al veeel langer bezig bent. You go girl! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat tof dat jij daar tussen al die andere mensen kom te hangen (je kunstwerken dan hè)! Echt super leuk ben benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh waar is het? (wie weet als ik kan kom ik kijken!) En Klaartje, je bent goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat leuk! Ik ben benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt heel erg gaaf! Ik ben benieuwd hoe het was.
    je mag echt trots zijn op jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf dat je dit mag doen! Je mag best trots op jezelf zijn hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit klintk zo gaaf, je hebt het helemaal verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen