30.6.16

Paarse schimmenpracht


In de verte zie ik paarse schimmen heen en weer gaan. Nog wat verder verspreid zich een meer waar het water stil staat en grijs ziet. De wind suist in mijn oren en ik neem het uitzicht in me op, ik analyseer het. Ik weet het, dit is de perfecte plek. Tijd voor actie.











Ik had dinsdag afgesproken met Dagmar, Rosalie, Jade en Ann-Sophie. Een leuke en enthousiaste groep meisjes die een fotoshoot wouden en mij gevraagd hadden om foto's te trekken. Het was een bijzonder leuke dag. Op een bepaald moment zag ik voor een appartementencomplex prachtige paarse bloemen. Met een paar lenige bewegingen probeerden we ons een weg te banen door de bloemen. Dit is een klein deeltje van de shoot, als je meer wilt zien van de andere locaties waar we geweest zijn, kan je een kijkje nemen op mijn fotografieblog. (KLIK)

Wat gaan jullie doen deze zomervakantie?

13 opmerkingen :

  1. DEZE FOTO'S ZIJN ECHT PRACHTIG oh god, ik wou dat ik ook zo'n paarse bloemen in het veldje had, dan was ik 'r meteen naartoe gegaan, zo mooi is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je foto's doen me echt denken aan the girls behind the camera, fijn sfeertje hebben ze, wauw! ( : (Dit heb ik ook altijd al eens willen doen, maar ik vind het geschikte plekje nooit, helaas.)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze foto's zijn zo prachtig! Die paarse bloemetjes zijn allemaal zo lief en echt mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw! Deze foto's zijn zo mooi!! Echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat prachtig! En wat een leuke meiden! Supertof die hoge bloemen, ze maken de shoot echt helemaal af! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaaah, deze foto's zijn zo ongelooflijk pretty! Die paarse bloemen zijn zo tof en geven de foto's een heel fijn sfeertje. Wauw. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh wauw, heel mooi zo met die paarse bloemen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Had ik ook maar zo'n mooie natuur bij me in de buurt dan had ik zo een heel album op m'n blog gezet,haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, je bent zo getalenteerd <3 Echt prachtig foto's. Die paarse bloemetjes zijn geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n mooie foto's! Met welke lens zijn deze getrokken? :')

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw.. echt heel erg mooi die paarse kleuren.
    ze maken de foto's helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooie foto's! Ik heb je blog net ontdekt en vind hem nu al superleuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen