10.7.16

Een volwassen zeeleven


Ik dwing mijn voeten om mee te gaan.  Ze doen pijn maar het gaat. Ondertussen zakt de avondzon en een wat goude gloed verspreidt zich over de winkels, huizen en zee.



De volwassen wereld betreden is toch helemaal anders dan dat ik had verwacht. Het is redelijk vermoeiend maar ik ben moe en voldaan. Ik vind mijn vakantiejob heel fijn, ik doe het graag. Het leven hier aan zee bevalt me ook goed alhoewel ik nog maar twee keer naar het strand ben geweest (want geen tijd) voel ik me hier meer tot rust dan ooit. Deels heeft het ook te maken omdat ik me wat afsluit van sociale media en internet in het algemeen. Dit komt omdat ik hier op het appartement geen wifi heb en als ik wifi wil moet ik met mijn laptop door de straten sjouwen om wifi te gaan stelen ;) (nee grapje ik steel het niet eh, je mag daar wifi lenen J). Geen instagram, geen facebook, geen pinterest, niets. Het gekke is dan ook dat ik het niet echt mis maar voor mijn blogje en lezeressen maak ik een uitzondering en ga ik maar al te graag met mijn laptop  gaan sjouwen naar dienst toerisme . Het bevalt me allemaal hier wel en ik voel me goed, fijn.


Hoe gaat het met jullie? Wat zijn nog de plannen voor deze vakantie?

10 opmerkingen :

  1. Ah, wat heerlijk om afgesloten te zitten van de digitale wereld! Zo lekker. Geniet lekker van je vakantie(baan)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om even wat van je te horen! Wat fijn dat je vakantiebaan je goed bevalt. En die foto is echt weer prachtig!! Heel veel succes met je vakantiebaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto Klaartje! Lijkt me best fijn, even lekker zonder social media en alles. Leuk dat je toch even wat van je laat horen, veel succes met je vakantiebaan! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn zeg dat het leven daar zo goed bevalt. Heerlijk rustig zo zonder digitale stress ;) X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh! Wat goed dat je vakantiebaan meevalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat fijn dat je vakantiejob meevalt! Ik ben benieuwd naar je verhalen en geniet nog van het leven aan het strand!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je het naar je zin hebt. :) eventjes geen internet kan ook heel fijn zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet ervan en hoe zalig is het om aan zee te zitten en daar te werken (ja toch he?) En al die moeite doen voor ons, moh, zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om te lezen dat je ervan geniet. Daar dient vakantie ook helemaal voor! :) Nog heel veel succes en plezier in deze zomervakantie. x

    BeantwoordenVerwijderen