21.8.16

Goud als maïs

Daar zo, staat een maïsveld waarvan de plantjes keurig op een rij geplant zijn. Nog net te klein om te worden geoogst en net te groot om te reiken op de toppen van mijn tenen. En daar is er weer die zon met zijn mooie gouden schijn.






Kimberly mocht weer voor mij model staan :). Als je mijn fotografieblog volgt zal je haar al misschien gezien hebben. De zon stond weer laag en in al mij enthousiasme sleurde ik haar mee en zij bracht me naar dit maïsveld, waar we deze leuke foto's trokken. We lieten het eten er bijna voor koud staan, maar zeg nooit nee tegen een hongerige maag (zeker in mijn geval). Later keerden we weer terug naar het veld en deden we gewoon weer verder tot de avond viel en een vuurrode bol aan de hemel stond, dat was schijnt de maan. (zeer vreemd ding soms) Heeft nog iemand die maan gezien, rood en vreemd?

Maar goed, de vakantie is weer bijna gedaan en dat moet ik met tegenzin toegeven. Ik heb het gevoel dat ik veel gedaan heb maar enerzijds ook weer weinig en heb een vreemde drang om mijn laatste dagen volledig vol te vullen.

Wat doen jullie nog zoal? Nog leuke ideetjes wat ik kan doen deze vakantie?

11 opmerkingen :

  1. leuk geschreven, en wat een gave foto's!
    en ja de maan is soms een raar ding, maar wel een prachtig ding.
    mijn vakantie is eigenlijk al zo'n beetje voorbij, morgen heb ik mijn introductie week en die week daarna begint mijn studie.. spannend :)

    liefs joelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's, mooi licht! Mijn vakantie is ook bijna voorbij, nog maar twee dagen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie foto's en leuk geschreven artikel! Met mijn herexamens kan je mijn vakantie al niet echt een vakantie noemen, maar probeer er toch nog zoveel mogelijk van te genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil al een poosje foto's gaan maken in een maisveld maar wachtte op mijn camera die ik nu (eindelijk) heb. Zie ik gisteren op eens jou foto voorbij komen op insta.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een leuke locatie dat maïsveld! En ja ik heb ooit ook al eens zo'n rode zon gezien, vreemd he?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Klaartje, je foto's zijn echt prachtig! De sfeer is zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergave foto's zeg, golden hour is echt geweldig<3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so fucking good. Where have you been all my life???

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie foto's! ik wil ook heel graag een keertje foto's maken in zo'n veld, maar ik heb er helaas nog geen een hier in de buurt gespot :(

    BeantwoordenVerwijderen