15.8.16

Rugzakkenjacht

Zorgvuldig zoek ik alles bijeen wat ik nodig heb. Het zonlicht komt mijn kamer binnen en verlicht de hele kamer. Ik krijg er kippenvel van. Ondertussen heb ik alles gevonden wat ik nodig heb, en samen met mijn rugzak ga ik op jacht naar nieuwe ontdekkingen.




En daarvoor neem ik altijd een paar extra dingen mee:
- mijn lens
- reep chocolade   ;)
- pennenzak
- bril
- schriftje
- pillendoosje
- oorbellen voor in mijn oren (een extra accessoire kan nooit kwaad)
- radio (voor samen met de vriendinnen naar muziek te luisteren)

Alles in de rugzak droppen en wegwezen






Van Duifhuizen tassen en koffers mocht ik een rugzak  uitzoeken om te reviewen. Dus ik koos deze mooie zwarte lederen rugzak van saccoo. In de rugzak kan ik al mijn spullen kwijt, of het nu schoolspullen zijn of mijn camera en lenzen (zonder risico's). Heel fijn om over straat te paraderen met deze rugzak, zoals ik al een paar keer gedaan heb. :) 

Wat nemen jullie zoal mee op avontuur? 

13 opmerkingen :

  1. Fijne fototjes dit! Altijd mijn camera neem ik mee, ofc, naast een fles water en mijn mobiel en mijn portemonnee. Hih.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! En wat een leuke tas! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergave tas zeg, ziet er heel mooi stevig uit ook :) En leuke foto's, as always ;) X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tas heb je! Ook leuk inderdaad om zo'n tas als cameratas te gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie rugzak! Ik neem zeker al mijn fototoestel mee en mijn ipod :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke tas heb je! En wowie wat maak jij een mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Klaartje, wat is die rugzak zo leuk! Hij past ook echt bij jou hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel voor je lieve reactie! En wat een leuke foto's, zo met die kleurrijke achtergrond! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi rugzakje heb je uitgekozen! Leuk om te zien wat je allemaal meeneemt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is zo leuk! De foto's zijn ook zo mooi, met dat zwart en dat wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie tas! Ik heb altijd crème, ontsmettingsmiddel, een boe en oortjes bij me. Kan niet zonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klaartje, hoe mooi zijn deze foto's wel niet, wow! Je wilt niet weten wat voor onnuttige dingen ik soms allemaal wel niet meesjouw, haha.

    BeantwoordenVerwijderen