13.10.16

geen mainstream rode lipen


Ik staar naar mezelf in de spiegel. Mijn ogen verleggen de focus nu op mijn rode lippen. 'Misschien is het daar een beetje naast?' Met de lippenstift in mijn linkerhand en een doekje in mijn rechterhand probeer ik de vorm te perfectioneren en foutjes weg te vegen met een doekje. 'Ok cava', stamel ik in mezelf. Afdeppen met een tissue en klaar om te gaan. Want zeg nu zelf: lippenstift is toch wijs? ;)




Neen, ik ben nu plots geen beautyblogger. Maar laten we het eens hebben over lippenstift, omdat het kan.
Ik heb een lichte vorm van lippenstiftverzamelietes (nieuwe ziekte uitgevonden door Klaartje).
Aaah, lippenstift, ze geven je lach een nieuwe dimensie en een nieuw kleurtje. Zelf vond ik het vroeger leuk om in mijn mama haar make-uptasje te rommelen en vanalles op mijn gezicht te smeren, vooral de lippenstift. (Jong geleerd oud gedaan? )Want lippenstift dat was iets voor 'de grote meisjes'. En nu nog altijd, lippenstift heeft nog steeds dat 'vrouwelijke' in zich. Dat maakt het nog extra speciaal. Wanneer je lippenstift draagt bekijken mensen je ook niet meer als dat kleine meisje, maar beginnen ze je meer te zien als een jongedame.
En wat is er nu leuker dan je lippen dat net ietsje extra te geven om naar een feestje te gaan. Knallen met die lippen.

(Mijn kleine collectie)

Natuurlijk heeft ieder zijn favoriet, net zoals ik: het is een warme rode kleur van H&M. De kleur heet Marooned. (Samen met Lise gekocht vorig weekend, Lise ik moet je nog 5 euro!) Ik heb deze dus nog maar net gekocht, maar hij begeert nu mijn hart. Ook al is hij van de H&M, hij blijft mooi lang zitten en droogt mijn lippen niet uit. Ik had niet gedacht dat een merk als H&M zulke goede lippenstiften zou hebben. Bij deze bewezen.
(Hey, niemand heeft gezegd dat we mainstream doen op deze blog, iedereen mag hier gekke bekken trekken)




Het ziet er in de verre toekomst ernaar uit  dat er nog een aantal exemplaren zullen bijkomen. ;) (ik hoor mijn portemonnee al kreunen)

Wat is jullie favoriete lippenstift? 

10 opmerkingen :

  1. Wat een fijn artikeltje, je schrijft zo leuk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hm ik draag eigenlijk nooit lippenstift (maar word nu wel lichtelijk enthousiast :)) Staat je zo echt leuk joh! Fijn artikeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zo'n mooie kleur! Staat je ook echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOH die is ZO mooi! En hey die niet mainstream foto vind ik net onwijs graaf klaartje, kei tof gedaan ook met die twee foto's ernaast. Oh, deze is zo mooi. En ik heb ook wel de lippenstiftverzamelieties (?), met mijn twee lippenstiftjes die ik zo goed als nooit draag, maar oke. En jA!! Ik deel je idee over dat je je vrouw voelt als je dat ophebt, oh, maakt zo'n verschil!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel om te lezen! Toffe foto's ook. Zelf heb ik nu ook wel echt een collectie gevormd en vind ik het super leuk om verschillende kleuren te proberen. Ik heb één favoriet die van Kiko is. Het is een zacht rode kleur die niet zo fel is, maar toch je lippen een tintje roder maken. Erg mooi, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat je echt mooi die rode lippenstift! Ik droeg een paar jaar geleden vaak lippenstift maar nu eigenlijk nog nauwelijks.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihihi, je schrijft echt leuk en je gekke bekken zijn ook leuk Klaartje! Jaaaa, je moet me nog 5 euro en volgende keer wil ik je lippenstift ook een keertje aandoen :) (Ik heb die van mij al te veel gedragen de laatste tijd haha)(Zo raar eigenlijk dat lippenstift van de H&M zo goed blijft zitten??)

    BeantwoordenVerwijderen