18.10.16

Mijn verjaardag tussen de bloemenvelden

Een hemelsblauwe lucht vult de hemel tot zover je de horizon kan zien. Een gele lijn lijkt de aarde met de hemelsblauwe lucht te verbinden.
Knalgele bloemenvelden. 
In de verte, in de nazomerse zon fietsen 2 meisjes. Een bruinharige en een blondharige. Het bruinharige meisje (dat was ik!)  is jarig. Lachen doen ze als geen ander en ondertussen genieten ze van het zonnetje. Wat een dag, wat een leuke verjaardag: vrienden om me heen en mijn camera natuurlijk.


Wel, nu kan ik me al 3 dagen 17 noemen. Geen 16 meer en net geen 18. Ik vind het een leuke leeftijd. Het was heel mooi weer, en ik besloot er op uit te gaan met mijn beste vriendin Rachel. Samen fietsten we langs prachtige bloemenvelden, fotografeerden we tussen de bloemenvelden, lachten we tot we er buikpijn van kregen en vluchtte we weg voor boer Teun of Jos of Koen. (Die was niet zo blij toen we op zijn bloemenveld stonden, denk ik, we weten het niet zeker. We liepen gewoon weg toen die tractor plots achter onze rug stond.)









De jarige moest ook op de foto staan, haha.
Meer foto's van Rachel kan je binnenkort vinden op mijn fotografieblog.
Hebben jullie genoten van het mooie weer vorig weekend?


16 opmerkingen :

  1. Waaaauw zo mooi! Echt prachtig. En nog gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie foto's dit ! Wauww. En zulk mooi weer! Nog gefeliciteerd. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaaaauw, super mooi deze foto's!! En NOG GEFELI :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! En super mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh, Klaartje, hoe toevallig is dit wel niet? Ik ben via een nieuwe route aan het fietsen de laatste tijd en ik passeerde langs gele bloemen en prachtige velden. Maar ja, zo'n dingetje, dat stuk grond is eigendom van iemand, haha, oeps. En je straaaaalt op je foto's meid, wow mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!! Die foto's zijn zooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 17 is inderdaad echt een leuke leeftijd! Nog gefeliciteerd he (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!! En wauw, wat een geweldige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerdd! De foto's zijn ook zo tof geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Ook leuk dat de lipstick matched bij de rode bloemen :) Nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahh wat een gave foto's! Zo tof met die bloemen! Enneeh.. nog gefeliciteerd he!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjulliewel voor de super lieve reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oohh, nog gefeliciteerd! Prachtige foto's hebben jullie gemaakt, ze stralen zoveel blijheid uit :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een mooie foto's alles ziet er ook zo vrolijk uit! Het is heel erg laat ( ik weet het ), maar hoe kan ik nu reageren onder dit artikel zonder je te feliciteren? Dus gefeliciteerd ( nog ;))

    BeantwoordenVerwijderen