3.11.16

#bl2kh1

Om het kort te houden: we spraken weer af. Bjorn, Britt, Helene, Lise, Lau en ik haalden weer helse stoten uit om het perfecte plaatje te fotograferen. Dat resulteerde in een bezoekje aan The tower of Antwerp, een marktje, het MAS en een oude fabriek (locatie is top secret, sorry). Rebelse streken, een gezellige koffieklets en een nieuwe hashtag, dat zijn de kernwoorden van deze dag.
Kortom weer een fantastische dag met mijn vrienden, want ondertussen kan ik ze echt allemaal mijn vrienden noemen. Vriendschap is toch zo mooi. Zie hier wat we allemaal hebben uitgestoken:

























Na deze fantastische dag ontstond deze hashtag: #bl2kh1 . 
De letters staan voor de eerste letter van onze naam en de cijfers zijn hoeveel keer deze letter voorkomt in ons groepje. ( Logisch hé? ;) 

10 opmerkingen :

  1. Die foto's zijn prachtig & die hashtag is super leuk gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo tof zo'n groepje mensen die een passie hebben voor hetzelfde<3 Echt geweldige foto's ook! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JE FOTOS ZIJN ZO MOOI KLAARTJE. Het was echt een fantastisch dagje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOOW, kei mooie foto's Klaartje! (ik moet de mijne ook nog steeds bewerken én eens online plaatsen, haha). En ja, wow, zo gek hoe het internet je vrienden kan bezorgen, echt vreemd woah.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Iedere keer wanneer ik je blog bezoek krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Iedere keer? Hoor ik je nu denken. Ja ik ben echt fan! Ik laat het misschien niet zo merken in de reacties (ben een beetje een luie reageerder wat dat betreft) maar ik lees echt al je artikelen. Vandaag was het dus het moment om dat even te laten blijken. Ik wil je gewoon zeggen dat ik je foto's (ook op instagram) heel erg bewonder! Je hebt talent! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat lief! Jouw super lieve reactie brengt mij een glimlach op het gezicht! xxx

      Verwijderen