30.11.16

Mijn eerste loveshoot

Mist vult het hele bos en geeft alles wat een grauwe sfeer. Het is redelijk fris voor de eerste oktoberdagen. Ik blaas op mijn handen voor ze op te warmen. Ik kijk nog eens rond me heen om leuke plekjes te spotten. En daar onder de bomen is het ideaal.



Ook al heb ik zelf geen ervaring met liefde, het is toch iets bijzonder. En wanneer je het zelf op beeld mag zetten is dat toch een hele eer dat een koppeltje vertrouwen in je  heeft om hun momenten vast te leggen. Woorden zijn soms overbodig tussen 2 personen en stilzwijgen zegt soms meer. (klinkt romantisch eh ;) )
Aanschouw de liefde:









Mooi eh, De Liefde?💘

11 opmerkingen :

  1. Oh wauw, wat een mooie foto's Klaartje! Je hebt de liefde heel mooi vastgelegd. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn wel echt hele leuke foto's geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh! Echt prachtig Klaartje! Vooral die met de dwarrelende blaadjes ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een onwijs mooie foto's zeg, supergoed gedaan voor je eerste loveshoot!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb me echt een paar minuten lang afgevraagd hoe die ene foto gemaakt is dat ze elkaar in de ogen kijken én er blaadjes rond dwarrelen. (Hoe dan? Bezit je over magische krachten?) Zo'n schone foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt hele mooie foto´s! De liefde straalt er van af

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een prachtige loveshoot. Vooral de foto waar de bladeren door de lucht vliegen zijn erg goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen