10.11.16

Oozoo dus

Licht reflecteert op het glazen oppervlak van de tikkende klokjes. Keuze is er genoeg maar eentje springt er toch uit. Dit wordt hem. En toen zat er een nieuw horloge rond mijn pols.
 
En het is eentje dat werkt. ;)



Geen Rosefield en ook geen Daniël Wellington voor mij, maar een oozoo horloge. Typisch voor mij om trends anders aan te pakken. Het speciale is aan dit horloge, is dat het een limited edition horloge is van een vintage look serie. Het horloge is net iets anders dan een ander horloge. Ten eerste het appelblauwzeegroene bandje waarvoor ik smelt. Ten tweede het heeft een speciaal oppervlak dat ik moeilijk kan beschrijven, het is gewoon mooi. 

Met dit horloge heb ik geen gênante 'psssssstttt hoe lang is het nog situaties, en de psssssstttt kwam er net iets te luid uit zodat de ganse klas + wiskundeleerkracht vreemd naar je kijkt. #mijnleven.'

Dit gezegd zijnde; ik ben gewoon heel blij met dit horloge. Het winkeltje waar ik hem kocht, was ferm in Oostende (zeker eens een bezoekje waard). 


Al zelf gênante 'hoe lang is het nog' momentjes gehad? 
Wat voor horloge hebben jullie?

15 opmerkingen :

  1. Wat is 'ie prachtig <3. Hele mooie kleur! Ik ben echt zo dol op horloges, de mijne gaat echt geen dag van mijn pols af! Geniet ervan :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig horloge met dat groene bandje, moooi! Ik heb zelf een DW horloge waar ik nog steeds heel blij mee ben, een horloge hebben is zo handig! Heb je inderdaad niet meer zulke situaties :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie mooi! Oozoo is een heel leuk merk, en deze kleur is ook zo gaaf! Ik kan echt niet zonder horloge haha..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat n mooi horloge!! Dat bandje heeft ook echt n mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, hoe lang is het nog, die situatie's zijn ZO herkenbaar. Zelfs al heb ik een horloge, dan nog maak ik het mee hoor, oeps. Wat is 'ie leuk, vooral dat kleurtje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 'En het is eentje dat werkt' hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, heel tof horloge! De kleurtjes zijn zooo mooi :) Hij lijkt qua klokje heel veel op een horloge wat ik ook heb van Renard!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh hij is echt mooi. Vooral ook met dat groene, geeft inderdaad zo een vintage-effectje, waar iedereen (denk ik) wel verliefd op is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf horloge!! Ik heb wel eens van het merk gehoord, maar wist niet dat ze ook een winkel hadden! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh de kleur is prachtig!! Heel bijzonder!! Ik heb een DW horloge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahh hij is zo mooi! Echt tof, dat groene bandje! & leuk dat het weer net iets anders dan een daniel of rosfield is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi horloge, leuk zo'n groene kleur! Ik heb vroeger ook Oozo gehad, fijne horloges:)

    BeantwoordenVerwijderen