21.12.16

Goud en zoet

Zoete kleurencombinaties maken me spontaan vrolijk. De lippenstift leg ik daar en de peperkoek leg ik meer links. Ik neem mijn mintgroene stoel en sta op de toppen van mijn tenen. Alles voor het perfecte plaatje.





OORBELLEN & LIPPENSTIFT­čĹä
Omdat rode lippen echt niet kunnen ontbreken en ik echt verliefd ben geworden op deze lippenstift nadat ik hem samen met Lise ben gaan kopen. De oorbellen heb ik gekregen van ├ę├ęn van mijn beste vriendinnen. Ze zijn echt super wijs!

NIEUWE FEUN (ik bedoel dus nieuwe gsm) ;)
En het is een Wileyfox. Eigenlijk heb ik deze gsm gekocht in functie voor mijn fotografie. Super handig dat grote scherm! Minder handig voor in mijn broekzak. 
Maar ach, alles voor de fotografie.

SHOOT & PEPERKOEK
Dit boek wou ik al zo lang en heb hem uiteindelijk van mijn mama gekregen voor mijn verjaardag. Anki heeft zo een mooie fotografiestijl en laat me wegdromen bij haar foto's. Een aanrader voor in de boekenkast van de fotografieliefhebber.
De peperkoek was gewoon lekker en mooi.
SLINGER & THEE
Deze slinger verplaats ik om de zoveel tijd in mijn kamer. Het geeft mijn kamer een beetje feestelijkheid. De thee is van HEMA in samenwerking met Oxfam, de verpakking is echt heel tof ontworpen. Nog niet geproefd maar zal hem binnenkort eens proberen.
Eindresultaat: een rommelig artikel. 
Moet kunnen.

PS: Wat gaan jullie doen met de feestdagen?
Ik vertrek vrijdag naar Zwitserland, dus daar zal het feest zijn. ;)




16 opmerkingen :

  1. Hey je artikel is helemaal niet zo rommelig hoor? Ik zie er net zot veel structuur in. Kei grave foto's, ik word er helemaal rustig van. (: Hoe leuk is die slinger, oh. En amuseer u in Zwitserland! ((:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne dingen allemaal zeg! Supermooie foto's ook<3 Dat boek lijkt me zo gaaf! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een mooie foto's, zo fijn rustig en de kleuren zijn z├│ mooi bij elkaar. Veel plezier in Zwitserland :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh fijn artikeltje dit! Prachtige foto's en toffe dingen. Ben ook al heel lang benieuwd naar dat boek, hihi. Enne, have fun in Zwitserland! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg dat je naar Zwitserland ga!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo fijn dat je een nieuwe gsm hebt! Geniet van je kerstvakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan, inderdaad het perfecte plaatje geworden ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele fijne items! Heeele fijne vakantie, geniet er van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh Zwitserland, zo leuk! Geniet er van :) Ik ga m'n lippenstift ook aan doen voor kerst, dan matchen we op een afstand haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh superleuke spulletjes allemaal! De thee wil ik echt al zo lang eens proeven haha :) Veel plezier in zwitserland!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke foto's! Fijne kerstdagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ik ben heel benieuwd wat voor foto's je gaat maken met je telefoon. En wat leuk dat je nu in Zwitserland bent (gehehe insta hihi) veel plezier! En fijne jaarwisseling alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto's zeg! Ik vind peperkoeken altijd zo fotografiewaardig! Nog veel plezier in Zwitserland, ik ga helaas niets bijzonders meer doen. Fijne jaarwisseling <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, toffe foto's! Ik krijg een heel warm gevoel bij je foto's, winter is coming! Super tof dat je naar Zwitserland gaat, alvast een happy new year! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ahh, inderdaad, superfijne kleuren, zo bij elkaar :) Daar word ik ook wel happy van!

    BeantwoordenVerwijderen