11.12.16

Verrassing!: Wij organiseren een kerstmeeting!

We hebben het lang moeten verzwijgen maar eindelijk kunnen we het met jullie meedelen. :)
BrittHeleneLise & ik nodigen jullie uit voor onze kerstmeeting.  ­čÄů






En iedereen is welkom! De bedoeling van deze meeting is om mensen te ontmoeten met dezelfde passies. 
Babbelen, fotogenieke plekjes en gezelligheid zijn de sleutelwoorden van deze meeting! We hebben besloten om het te organiseren in Antwerpen op dinsdag 3 januari. En om alles zowat in de kerstsfeer te laten verlopen, gaan we kerstcadeautjes uitwisselen a.d.h.v. lotje trek. ­čÄü

Heb jij er ook zoveel zin in als ons? Laat het dan ons zeker iets weten! Je kan een mailtje sturen naar mij of Britt of Lise of Helene (keuze genoeg dus ;) ).

Mijn e-mailadres is: projekt16@hotmail.com

Hopelijk zien we je op 3 januari!



7 opmerkingen :

  1. Wat leuk dat jullie dit organiseren! Wens jullie alvast heel veel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh de foto is zo leuk bewerkt! Ik wil jullie zo graag ontmoeten!! Maar het is echt ontzettend ver :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou jou ook heel graag willen ontmoeten maar ik begrijp het volledig dat je niet kan komen.

      Verwijderen
  3. Wat een super leuk initiatief!! Helaas is Antwerpen voor mij ook wat te ver weg, maar anders had t me super leuk geleken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk! Ik las het vandaag ook al op een andere blog, jammer dat ik niet in de buurt woon!

    BeantwoordenVerwijderen