6.1.17

Begijntjes, Boeken & Britt in Dendermonde

Een ijzige wind waait over ons heen. Beiden bibberen we van de kou. De zon schijnt fel maar net niet genoeg om ons op te warmen. Met een waardeloze google maps kaart proberen we onze bestemming te zoeken. En ik vraag me steeds af waarom God me de gave niet heeft gegeven om kaart te lezen. 




Voor mijn eindwerk had ik een boek nodig dat zich in Dendermonde bevond. Ik had geen zin om alleen naar daar te gaan en daarom trommelde ik Britt op. Dat werd dus een gezellig daguitstapje. 
We gingen naar de bib voor mijn boek (de bib in Dendermonde is bijzonder mooi en gezellig), het begijnhof waar er super schattige huisjes staan en wandelden even langs het water waar Britt model voor mij mocht spelen. Ah ja, er was ook nog een parking waar ik 2 keer galant op mijn achterwerk viel.







Na al dat ronddwalen, werd het tijd om afscheid te nemen. Britt nam de bus omdat ze de trein niet vertrouwd en ik nam de trein omdat ik bussen niet echt vertrouw. Ach ja, ieder zijn ding? ;)

Zijn jullie ooit al naar Dendermonde geweest? 
Kennen jullie nog steden die een bezoekje waard zijn?

10 opmerkingen :

  1. Dit vat echt perfect ons dagje samen, haha. Zalig, wij met kaartlezen, nah, gaat toch niet samen. (Al een chance dat die ene meneer de weg wél wist.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dit klinkt als een heel gezellig dagje. Mooie foto's heb je gemaakt, fijn om naar te kijken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zulke toffe foto´s weer! Maar die waar Britt op de rode bank zit vindt ik echt het gaafst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit! Ik hou ook echt van die ronddwaal dagjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk! Die bib ziet er inderdaad gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb nog nooit van Dendermonde gehoord, maar het ziet er mooi uit! En haha dat met die bus en trein, geweldig ;D X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's! Foto's van boeken en bibliotheken vind ik zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh, Dendermonde is niet zo ver van bij mij! :) Supermooie foto's, wauw! Zeker die eerste, met welk programma edit je ze? :)

    BeantwoordenVerwijderen