12.1.17

Hotspot•TOTA

We wandelen de ene straat uit om weer de andere in te slaan. Lichtjes trekken meteen mijn aandacht. Ze vormen het woord TOTA. We blijven even staan en wandelen verder. Nog geen paar minuten later staan we weer voor het raam naar binnen te gluren. We openen de deur en een kleurrijk interieur laat ons meteen welkom voelen. En de empanadas ook natuurlijk. ;)


Dus TOTA hebben we (we = Lise, Britt, Lau & Bjorn)  per toeval ontdekt. Het is een leuk concept 'restaurantje' waar je empanadas kan eten. Het interieur is er om verliefd op te worden. Kleurrijke details geven je ogen plezier en vormen een gezellige sfeer. De empanadas zijn er overheerlijk! Wat ook leuk is, is dat elke empanada een andere vorm heeft.




Ik vond dit 'restaurantje' het delen waard, niet alleen voor de empanadas maar ook omdat deze plek een beetje verstopt zit in Antwerpen. Een leuk alternatief en zeker een bezoekje waard. Ook leuk om te weten: ze doen leveringen aan huis

Adres: Prekersstraat 36 , 2000 Antwerpen

8 opmerkingen :

  1. Wat ziet het er leuk uit! Die letters met lichtjes alleen al, zo tof! Ik moest wel even opzoek wat 'empanadas' was, haha, klinkt erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, super gaaf! Echt een feestje om naar binnen te lopen denk ik :) Deze ga ik mentaal opslaan, en als ik dan naar Antwerpen ga dwing ik iedereen met wie ik ben om hierheen te gaan, haha! Leuk artikel en mooie foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik woon in Antwerpen en ik kende deze hotspot nog helemaal niet. Ga ik zeker even langs! Thanks voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt zo'n typisch gezellig restaurantje! Ga ik onthouden voor als ik (hopelijk!) ooit in Antwerpen kom :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er een super tof adresje uit! Wat ben ik blij dat je dit deelt! Als ik terug in België ben ga ik er zeker eens langs! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. (Ik moet er ook nog steeds een artikeltje over schrijven (ik loop achter oeppsss)) Maar dit is zeker het delen waard, ook gewoon omdat het verstopt zit! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig plekje! Nu vind ik het jammer dat ik niet in Antwerpen woon ;)

    BeantwoordenVerwijderen