20.2.17

Een nieuwe knop

Een grijze mist domineert het landschap. Het heeft invloed op mijn gemoed. Ik ga naar de gang en zie daar de vaas staan met zalmroze rozen. Zij geven kleur aan de grijze sferen. Ik graai er één uit en neem hem mee naar mijn kamer. Ik bestudeer de roos en ondertussen prik ik me aan een doorn. Het moest er ooit eens van komen ;)



Elke bloem krijgt een nieuwe knop in de lente. Die nieuwe knop wil ik ook. Ik heb zin in iets nieuws, iets luchtig. 
Ik werd geïnspireerd door Lise, zij post korte maar toch inhoudsvolle blogberichten en dat vind ik echt leuk om te lezen. Het kan dus zijn dat ik gewoon eens een foto post zonder al te veel uitleg. Kort maar krachtig, dat is het nieuwe motto (dat wil niet zeggen dat er geen lange berichten meer komen, haha). 
Ik wil graag ook meer creativiteit hier tonen, meer schrijven over fotografie, tips en tricks delen, meer van jullie te weten komen.

 Dus, als jullie vragen hebben, drop ze maar in de reacties of schrijf me een mailtje. 
Ik wil dolgraag al jullie vragen beantwoorden.

9 opmerkingen :

  1. Hihihi :) Ik ben ook een beetje opzoek naar een betere manier van posten... Nu heb ik al die kleine berichtjes, en die vind ik heel erg leuk, maar ik wil terug lange dingen beginnen schrijven... Nu ik het gewoon ben van gewoon op de upload knop te drukken, en hop er nog snel een zinnetje bij, ben ik dikwijls te lui om echt alles neer te schrijven wat er zich in mijn hoofd bevindt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, wat mooi! Ik ben ook wel toe aan een nieuwe knop. Nog geen idee voor wat, maar gewoon. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, aww, been there, ik heb me ook al zo vaak geprikt aan een roos, haha. En ik herken het volledig trouwens. Ik weet niet goed wat ik wil, want ik wil alles wel, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa lekker je creativiteit laten zien, dat is leuk! Mooi artikel, mooie foto's in je gifje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh ook heel leuk, gewoon zo'n kort postje! Fijn artikeltje! (ahh en al die grijze luchten hebben bij mij ook echt invloed op hoe in me voel!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Een post hoeft niet lang te zijn om interessant te zijn.. :)

    xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaa, leuk! De foto's in deze post zijn al heel tof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt erg leuk :) wat een mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen