13.2.17

Een uitlaatklep om halfeen

23:44, eigenlijk hoor ik al lang te slapen maar om één of andere reden heb ik geen zin. Ik ben even weg. Verdiept in mijn gedachten. Ik voel het zand van het strand aan mijn voeten. Het koude zeewater dat aan mijn voeten likt en de wind dat met mijn haren speelt.



En jupla major lazer, reclame van spotify, de stomme commerciële muzikale geldwolf. (Ik zou ook niet zonder kunnen, we hebben een haat - liefdesverhouding.)

Ok Klaartje, waar gaat dit vreemde samenhangsel naartoe?

Je ne sais pas eh. Er hoeft niet overal samenhang in te zijn of een doel. (we worden filosofisch) 
Ik ga wat dingen door elkaar vertellen, ben je er klaar voor? Oké:

  1. Ik weet wat ik ga studeren! En ik ben super blij omdat ik het weet. Nu kan ik de vragen beantwoorden van de mensen die altijd de onoriginele vraag stellen: Wat ga je studeren? Ik zal je zeggen wat ik ga studeren! Voorlopig wil ik grafische en digitale media studeren aan Artevelde. Binnenkort is er een openlesdag en zo zal ik weten of ik hier verder mee wil gaan of niet. Voorlopig ben ik wel vrij zeker van mijn keuze.
  2. Mijn vriendinnen zeggen altijd dat februari nooit 30 dagen heeft. Ik geloofde ze niet. Ik ben dus zelf research gaan doen en weetje: het kan wel voorkomen. Heel uitzonderlijk wel, maar het kan. Brengt je dit nu in verwarring? 
  3. De laatste tijd erger ik me enorm dat alles om cijfers draait, op school, instagram, mijn blog, gewoon overal. Mensen volgen en ontvolgen, alles draait om vind-ik-leuks. Het is gewoon, waarom altijd die nummers? Het is zo jammer. Ik moet toegeven als mijn foto niet genoeg likes heeft dan verwijder ik hem ook, ook al vind ik van mezelf dat deze wel geslaagd is. Ik snap er niets van, maar zelfs ik kan niet aan deze verleiding weerstaan.
  4. Waar ben je zon?
  5. Budapest van NYX is mijn favoriete lippenstift momenteel, heel bijzonder kleur.
  6. Dadels komen van een vrouwelijke palmboom en een pomelo is een reuzenpompelmoes.
  7. Soms vraag ik me af hoe ik nog in deze wereld mezelf kan zijn? Zoveel druk jongens, zo veel prikkels. Iedereen is ook aan het veranderen, kan ik er wel mee omgaan? Dit begint hier een klaagpost te worden, ik begrijp het volledig als je wegklikt, ik kan ook niet zo goed tegen mensen die zagen.
  8. Vreemd getal om te eindigen. Momenteel is het 0:27. Als jullie dit lezen of wat jullie ook doen, is het ondertussen ochtend of middag of zelfs avond. Dus een goedemorgen of een goedemiddag of goedenavond. 

PS: Wie je ook bent, wees trouw aan jezelf, dat is wat jou mooi en uniek maakt! 
Ik ga dit ook meer proberen doen ook al is het niet evident. Doen we het samen?





8 opmerkingen :

  1. <3 wat een fijne schrijfsels. ben het helemaal met je eens dat zo veel om cijfertjes gaat... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd fijn zo'n artikeltje. Dat het de laatste tijd steeds om de cijfers gaat merk ik ook en ik erger me er ook aan, maar aan de andere kant gaat haast iedereen er in mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaa, klaartje!! Je hebt kunnen beslissen, oh, dit moet echt erg goed voelen, of niet, haha. (Vertel me er alles over want ik vind zoiets ook wel erg interessant.) Oja en ik ben het gelijk gaan opzoeken die 30 februari en omg, het is écht. (Ja, ik geloofde je niet, sorry, maar ik dacht Klaartje schrijft dit om half één, dusja.) En ho, Klaartje, je foto's zijn allemaal leuk. Nooit verwijderen en laat je vooral niet doen door cijfertjes, is het niet waard. x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mag ik eventjes zeggen hoe leuk dit rijtje is vanonder je blog, alles past precies!! (Hoe heb je op zo'n korte tijd een eigen bewerkingswijze ontdekt??)

      Verwijderen
    2. Geen idee gewoon wat geprutst eigenlijk :D

      Verwijderen
  4. Fijn dat je weet wat je wilt studeren! Die richting lijkt me ook erg interessant! :) Hopelijk bevalt die opendag goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt het beste gevoel ooit, om eindelijk te weten wat je wil gaan studeren, heb het ook net echt besloten!

    BeantwoordenVerwijderen