4.5.17

Italiaanse mikmak

Door de druk van mijn voeten zakt het zand in. Een lange slinger van voetstappen blijft achter en vormt een mooie evenwijdige rechte met de kustlijn. De zon laat het azuurblauwe water schitteren. Ik  sluit mijn ogen en ik hoop dat dit moment eeuwig duurt. 
Dit was Italië.



ISCHIA







VESUVIUS




POMPEII




NAPELS



PESTUM





SORRENTO



Lachen, delen en leven dat was Italië
PS: Ik wou geen eindeloos lang artikel maken met alles wat ik gedaan en gezien heb dus het was een mikmak van foto's

8 opmerkingen :

  1. Het zijn wel echt prachtige foto's zeg! Ik hoop Italië binnenkort ook nog eens te kunnen bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige overblijfselen daar! Daar moet ik echt een keer heen! En wat heb je mooie foto's gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ah, bij het lezen van 'Pompeii' moest ik weer aan Bastille denken, haha. En kei mooie foto's, ik houuuuud van de kleurtjes erin!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, je foto's zijn zo ontzettend mooi! Die kleuren ook ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh ik droom helemaal weg naar italië bij je foto's... heerlijk! En ze zijn zo mooooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aah zo tof! Ik wil ook nog eens in die hoek Italië verkennen. Pompeii lijkt me erg indrukwekkend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie foto's, ik krijg gelijk helemaal zin om op vakantie te gaan! ♥

    BeantwoordenVerwijderen