29.6.17

De A van afgestudeerd

We betreden de visbokaal. De geur van angstzweet vult het lokaal. Met beperkte mate kan de zon door de glazen mozaïeksteentjes schijnen, er ontstaat een blauwe gloed. Mijn klasgenoten zijn vreselijk zenuwachtig maar ik blijf er nogal koel onder. Ik denk: 'ik heb niet meer dan mijn best gedaan'. De directrice toont het papier en met een glimp konden we onze vreugde niet meer verbergen want iedereen is geslaagd. Ik ben afgestudeerd.



Het waren 2 weken van zwoegen en zweten maar het bleek dan toch de moeite waard te zijn, want ja ik ben nu eenmaal afgestudeerd. Een nieuw hoofdstuk gaat open. De deze hier (ik dus) ga volgend schooljaar op kot en ik kijk er vreselijk hard naar uit. Ondertussen heb ik dan ook effectief een kot dat ik samen met een van mijn beste vriendinnen ga delen.
En nu is het vakantie en die ga ik moeten opvullen. Juli is bijna nog helemaal leeg maar van mijn mama heb ik een kaart van de nmbs gekregen waar ik heel de maand juli vrij door België kan reizen. Dus dat worden heel veel daguitstapjes, Luik staat als eerste op mijn verlanglijstje. In augustus ga ik weer werken aan de zee zoals vorig jaar en september is gevuld met het inrichten van mijn kot, autorijlessen en mij voorbereiden op het nieuwe schooljaar.

En jullie? Wat gaan jullie allemaal doen? Hebben jullie nog tips voor leuke steden in België?

11 opmerkingen :

  1. Ahh, gefeliciteeeeerd!! Superleuk ook dat je volgend jaar op kamers gaat! Fijne zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en heel veel plezier volgend jaar! Die foto is zo leuk, die flamingo is echt geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yay! Gefeliciteerd! ^^ Ik heb als werkmens maar twee weekjes vakantie. Om in ons huis te werken. En om een uitstapje te maken naar Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat!! Als ik jou was zou ik Leuven en Brugge zéker eens bezoeken! Of een uitstapje naar Oostende is ook altijd heel fijn! (hoewel ik geen idee heb, of je daar misschien wel al geweest bent, of je daar misschien wel woont!) XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk zo'n reiskaart! en gefeliciteerd!! super toffe foto ook. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oeeeh zo'n kaart van de NMBS, hoeveel kost zo eentje? Want, handig enzo. GEFELICITEERD TROUWENS!!! (((:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het kost 25 euro voor een kaart dus super voordelig! :D

      Verwijderen
  7. Gefeliciteerd!! En wat lekker dat je de hele maand gratis kan rondreizen. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joeee gefeliciteerd! En wat leuk dat je een maand gratis kan reizen door België. Veel plezier :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjulliewel voor de lieve felicitaties! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die flamingo!! Geweldig haha :) Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen