1.7.17

Alternatieve zomeractiviteiten

En de langste zomervakantie van mijn leven staat voor de deur. Lange zwoele zomeravonden, warme zonnestralen, fietstochtjes, ik zie het helemaal zitten!
Mijn agenda is voorlopig leeg voor de maand juli maar daar zal snel verandering in komen. Ik heb al enkele (alternatieve) dingen gepland in mijn hoofd wat ik ga doen deze vakantie en dit wil ik graag met jullie delen.


1. Leer eens iets nieuws: het kan gaan van sterrenkijken tot hoe moet ik een wasmachine gebruiken?

2. Brul mee met je favoriete zomerliedjes, maak een afspeellijst op spotify en zingen maar! (mijn favoriet: Home van Islandis)

3. Probeer eens een nieuw drankje zoals detoxwater: gezond & lekker. Op internet vind je honderden diverse en lekkere recepten.

4. Picknicken met een zonsondergang op de achtergrond, sfeer en gezelligheid een 10.

5. Zet je gêne aan de kant en dans op straat met de muziek van straatmuzikanten.

6. Ga eens naar een stad waar je nooit eerder bent geweest en laat je verrassen door het onbekende.

7. Poets je schoenen want deze 2 vrienden verdienen het om eens verwend te worden. Ze zorgen zo goed voor onze voetjes.

Dit zijn zowat mijn alternatieve zomeractiviteiten, hebben jullie er zelf nog?

7 opmerkingen :

  1. Oeh sterrenkijken, wil ik echt eens gedaan hebben! (Ik heb nu home van islandis opstaan, hihi, die ga ik onthouden!) Ik heb ook echt nog nooooit van detoxwater gehoord. Ga ik even opzoeken. ((:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh wat een leuke activiteiten, even opslaan dit lijstje :-) fijne zomer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha leuke puntjes! Helaas heb ik deze zomer niet zoveel tijd om dit soort dingen te doen ivm het klussen in ons huis, maar volgend jaar ga ik dat dubbel en dwars inhalen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n leuke ideetjes!! Naar de sterren kijken vind ik altijd zo rustgevend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk en inspirerend lijstje! Saved!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat goed dat ik dit artikel nu lees. Het ding is dat er zooooveel te doen is in die lange twee maanden dat ik een beetje in een zwart gat leek te vallen. Dit brengt me weer wat inspiratie en structuur, dankjewel :) x

    BeantwoordenVerwijderen