13.8.17

Omdat dit het woord wijs verdient

Zie je dat? Dat dingetje dat ik in mijn handen vast heb? Het is een analoge onderwatercamera die ik ook nog eens niet onderwater hoef te gebruiken. Dit noem ik nu eens het beste van 2 dingen gecombineerd.
En in een hoekje lag het daar, de kleurrijke horizontale streepje trokken mijn aandacht. Bijna hypnotiserend. Toen ik de prijs zag dacht ik: 'Okéee nu ben je van mij! Snel betalen voordat iemand anders hem neemt.' Want dit was echt liefde op het eerste zicht.

Voor 20 euro scoorde ik dit praaltje. Ik moet nog een filmrolletje kopen maar stiekem ben ik al aan het wegdromen van welke foto's ik allemaal kan nemen. Ik hoop er de muren van mijn kot mee vol te hangen zodat er letterlijk diepe herinneringen bewaard worden.
Ja, ik zeg het je deze camera verdient echt het woord wijs. Voor diegene die geïnteresseerd zijn ik kocht deze camera bij lily in Oostende. ;)

7 opmerkingen :

  1. Oooooh ik heb die camera ook al eens online gezien! Ik twijfelde zo of ik hem zou kopen... Blij dat jij niet getwijfeld hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cameraatje! Gaaf dat 'ie waterdicht is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waahh wat is dat een gaaf ding! Ziet er zoo leuk uit ook met die kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat en fantastische camera is dit, zeg! Leuke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leukie is het! cute zijn de foto's ook. x

    BeantwoordenVerwijderen